10.2.2015

Eniten ärsyttää kaikki

Välillä positiivisuudesta huolimatta alkaa vitu*tamaan kaikki ! Tai ei ihan kaikki, mutta enemmänki nää asiat vaa aiheuttaa negatiivisia oloja.. Luettelen nyt hiukan mitkä tällä hetkellä ärsyttää ja harmittaa.
- Onnistuin hienosti rikkomaan mun kameran objektiivin. Olin aamulla ottamassa korua, kun se tipahti hyllystä. Objektiivi meni katki niinku kuvassa hienosti näkyy. Aloin heti katsomaan uutta, koska matka on jo tällä viikolla ja ilman kameraa en suostu lähtemään. Uusi objektiivi maksaa sen yli 300 euroa eli enemmän kuin mun kamera. Sitte mietin, että no ostan uuden kameran. Ups, mun kameraa ei enää valmistettakaa ja kaikkialta loppu. Uudempi malli sen 400 euroa.. Onneksi valoa näkyi tunnelin päässä ja löysin eräästä liikkeestä alesta objektiivin ja sain sen jo heti eilen :) Olin kyllä niin iloinen kaikesta huolimatta !

- Tänään tipahti sitten puhelin. Mä oon ollut aika väsynyt ja muuteki ikuinen rähmäkäpälä. Asfaltille tippu, onneks ei näyttö edellä.. :D Joten lommoilla selvittiin.
- Päätin sitten ennen matkaa tulla kipeäksi. Viimeksi kun alotin lenkkeilyn ja terveellisemmin syömisen, tulin myös kipeäksi. Luin, että siitä voi tulla kipeäski kun keho poistaa kaiken huonon pois. Tai jotenkin näin. Flunssa on kuitenkin, nenä tukossa, nuha, yskä, kurkku kipu ja korvat jo valmiiksi kipeänä. Odotan jo innolla lentoa, kun muutenki menee aina korvat pahasti lukkoo ja itkettää..

- Kiire ! Oon tehnyt ahkerasti koulujuttuja ja saanut kaikki valmiiksi ajallaan mitkä on pitänytkin, Nyt on kuiteki iha semi stressi niiden kanssa ja tuntuu, että aika ei riitä. En jaksa ihan joka päivä tehdä koulujuttuja, vaan pidän niistäki hiukan taukoja. Kaikkee tässä pitäis vielä keretä, äää !
- Sotku.. Enempää en ottanut kuvia kämpästä, mutta siis toi mun paha tapa jättää vaatteet lojumaan siirtyi vanhasta kämpästä tännekki. Mä en tiedä miks teen noin, mutta toi on ärsyttävää oikeesti. En ikinä tiedä missä mun vaatteet on kun niitä on keittiössäki välillä :D Ehkä joskus opin.
- Aamuherätykset on alkeneet tuntumaan joka päivä vaatimammilta. En vaa oo yhtää aamuihminen ja vaikka herään ihan ihmisen aikoihin jotain ennen seitsemään, se tuntuu silti raskaalta. Ja vielä toi pimeys, ei !

Mikäs teitä ärsyttää eniten tällä hetkellä ?

8 kommenttia:

  1. Eniten ärsyttää tää ilma ja omat mielialan vaihtelut. :D -j

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt täällä Helsingissä on ainaki ihana ilma, aurinkoki paistaa ! :) Mutta muuten noi säät on ollut kyl iha kamalia :( Mielialanvaihtelut on kyllä perseestä, mutta tsemppiä niihin :)

      Poista
  2. Väsyttää mutta ei nukuta!

    Voi kyllä olikin pyllystä tuo objektiivi juttu mutta hei sait uuden kameran! ;) Onko sulla kotivakuutusta? Meidän vakuutuksessa on 150€ ov, joten siitä objektiivista saattaisit saada vielä korvausta..älä kuitenkaan sano että ostit jo uuden kameran. Hih. ;)

    Mä aina panikoin kamalasti tuon mun uuden järkkärin kanssa. Kun kuvaan, se on aina kaularemmillä kiinni. Hyvä etten kuristu siihen ;)

    Parane pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä ollut tota samaa liikenteessä :D

      En saanut siis uutta kameraa, vaan uuden objektiivin :) Ja en tiedä paljo korvais tai paljon omavastuu, mutta uus objektiivi oli alennuksessa joku 130 euroa. Ja juu mä en koht uskalla koskee koko kameraa ku pelottaa :D Kiitti paljon (:

      Poista
  3. Iltavuoro ärsyttää! noo koht saanki olla it 4vk putkeen aamussa ja sit varmaan ärsyttää se :D ja oma laiskuus, mullakin on puol vaatekaappia tossa lattialla ja mitään en saa tehtyä... :D
    Onneks löysin uuden objektiivin, mä olisin varmaa vaa itkeny :D ja toivottavast paranet ennen sitä reissuu! tuntuu et kaikki on nyt kipeenä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta toikin, jos on liikaa kumpaa tahansa niin alkaa ärsyttää :D Juu onneks löyty, oli hyvä tuuri sentää ees siinä (: Juu kyllä tää tästä jossai vaiheessa taas helpottuu, kiitos <3

      Poista
  4. Voi että, inhottavaa kun ärsyttää D: ja reppana objektiivi! Onneksi sait uuden ^^ Koitahan parantua ♥ Inhottavaa olla flunssassa :/ Mua itteä ärsyttää tällä hetkellä oma työttömyys ja rahatilanne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah jep :D Ja niinpä, onneks ! Koitan, kyllä tää tästä (: Niin mä uskon, että ärsyttää, tsemppiä niihin <3

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)