24.9.2015

Meikkisuosikit

P9180723 Mauu :) Mulla oli meikeistä loppu BB-voide, meikkivoide ja ripsari. Kolme tärkeintä tuotetta puuterin lisäksi ! Oikeestaan nykyään on vaikea sanoa tärkeintä meikkituotetta, kun tuntuu ettei ilman mitään voi olla. Kirjotan harvemmin meikkauksesta, vaikka melkein joka kuukausi tulee ostettua jotain meikkejä. Ajattelin nyt hiukan kertoa näistä kyseisistä tuotteista :)
P9180728
Garnierin BB-voide
Tämä kyseinen BB-voide on mun mielestä parhaimmista parhain. Kun aloin käyttämään tätä kyseistä tuotetta, mun kasvoilta katosivat kaikki finnit ja muut epäpuhtaudet. Toki välillä tulee edelleen finnejä, mutta muuten iho on melko nätti. Oon kuullut muutamien kertoja tutuilta kommentteja miten mun iho on niin hyvän näköinen(useimmiten) ja vastauksena on tämä voide. Täähän ei peitä kauheesti, joten siksi mulla on kaverin meikkivoide, mutta levitän ekaksi tätä BB-voidetta ja sitten meikkivoidetta. Tää hoitaa ihoa hyvin ja kosteuttaa. En voisi elää ilman tätä tuotetta enää. Kun olin Kroatiassa, käytin vain tätä ja aurinkopuuteria, koska tässä on myös suojakerroin aurinkoa vastaan ja näytti sillonkin hyvältä. Tuote on melko edullinen ja riittävä, yleensä maksaa noin 13 euroa. 
P9180739 Maybellinen Dream Wonder Nude Meikkivoide
Tästä tuotteesta tykkään myös hirmuisesti! Tää hoitaa sitten peittopuolen sekä lisää ihon tasaisuutta. Tykkään tästä tuotteesta myös siksi, että tällä sudilla tai tikulla on helppo levittää meikkivoidetta tiettyihin kohtiin ja sitten levitän vielä lopuksi ihan käsillä vaan. Tää sävy on myös mulle sopiva, tykkään vaaleista sävyistä. Sävyltään tämä on siis 10 ivory. Myös tällä tuotteella on osuus miks mun iho on niin tasaisen näköinen. En tiedä ostanko enää mitään muuta meikkivoidetta. Tää on riittänyt mulla jotain neljä kuukautta ellen ihan väärin muista ja nyt oli tarjouksessa sen 8 euroa, normi hinta hiukan yli 10 euroa. 
P9180734 Maybellinen The Rocket Volum' Express ripsari 
Tää ripsari on mulla ekaa kertaa käytössä, joten en ehkä voisi sanoa luottomeikiksi, mutta toisaalta tää muistuttaa Maybellinen Colossal (eli sitä keltaista) ripsaria niin paljon, joten tää on vähä niinku sama asia :D Ostin tän, kun oli tarjouksessa ja ajattelin, että miksei ! Täähän oli hyvä, juuri semmonen kuin se mun toinen lemppari. Tällä saa aikaa pitkät melko tuuheat ripset. Sotkee kuten yleensäkki mulla ripsarit, mutta kuivuu nopeasti. Normihinta taisi olla jotain 15 euroa.

Onko teillä samoja suosikkimeikkejä ? Kivaa viikonloppua ihanat! 

10 kommenttia:

  1. Toi meikkivoide vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta! Muistan kun käytin joskus pari vuotta sitten aina tuon saman sarjan Dream matte mousse-meikkivoidetta ja se oli kyllä hyvää. Tuota vois ostaakin kokeiluun jos sattuu tulemaan kaupassa vastaan, kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se Dream matte mousse- meikkivoide on kans tosi hyvä ! Käytin sitä joskus aina, siitä tuli niin kivan näköinen iho :) Mutta tää on vähä samalainen, vaikka nestemäinen. Kannattaa kokeilla :)

      Poista
  2. Pitäisikö meikkivoiteen tekstissä sulkujen sisällä lukea jotain muuta kuin "kerro sävy"? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä :D Korjasin sen. Olin laittanu itelleni muistutuksena, että kertoisin sävyn, mutta ilmeisesti unohdin :D

      Poista
  3. Pitäisi varmaan kokeilla itekin tota BB-voide ja meikkivoide yhdistelmää, mulla ei oo meikkipohja kovinkaan tasainen :( välillä onnistuu tosi hyvin, mutta aina silloin kun pitäisi oikeasti näyttää hyvältä, meikki kusee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla :) Mulle tulee noilla kahdella tuotteella ainaki tasainen iho + puuteria ja aurinkopuuteria vielä. Ja toi on nii perus, aina ku pitäis onnistuu nii ei, mut sit ku meet vaa töihin tai jotai nii onnistuu :D

      Poista
  4. Pitää varmaan ostaa tuota ripsiväriä, oon aiemmin käyttänyt sitä keltaista tuollaista ja siitä ainakin ihan tykkäsin :-) Ja tuo BB-voide olis muuten ihan loistava, mutta mun iholla aivan liian tumma vaaleinkin sävy :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla, mä oon ainakin tykännyt siitä :) Yhtä hyvää ku se keltainen, ehkä vähä semmoset kaarevammat ripset tulee! Aa voi harmi juttu :/ Entä joltain muulta merkiltä jos sais vaaleempana BB-voidetta? :)

      Poista
    2. No sehän kuulostaa sit just hyvältä! :-) Muiden merkkien BB-voiteita en oo testannut, mutta pitää ottaa selvää minkälaisia sitä oikein on olemassa :-D

      Poista
    3. Jep :) Joo kannattaa kattella mitä löytyy :)

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)