3.12.2015

Tämän hetken suosikit

Mauu :) Tänään halusin tulla postailemaan teille jotain positiivisempaa nimettäin mun tän hetkisistä suosikeista. Näitä olisi ollut paljon, mutta ajattelin alkaa sillon tällön tekemään tälläsiä, koska en jaksa enää kuvailla ostoksia(ehkä matkoilta jaksan:D) joten näissä tulisi jotain kivoimpia juttuja sitten mukaan.
PB280423
Christina Aguileran hajuvedet on ollut mun suosikkeja jo vuosia! Mulla on ollut kolmea erilaista ja tää on lemppari niistä. Käytin tota jo 14-vuotiaana :D Tää säilyy pitkään iholla ja sopii sekä arkeen että juhlaan. Aivan ihana tuoksu, tykkään! Toi Rimmelin poskipuna on kivan sävyinen. Oon ettinyt juuri ton väristä sävyä ja kun näin ton Cittarissa mietin, että miksi mä en oo huomannut tota ennen? Voisin väsätä jotain meikkipostausta joku päivä, niin näkisitte miten kivasti toi luo eloisuutta mun muuten kalpeille kasvoille :) Pinkissä purnukassa on huulirasvaa, joka on niin herkullisen tuoksuinen ja kostetuttaa huulia kivasti. Käytän joka päivä tota :)
PB280417 Tangle Teezer harjoja mulla on kaksi tällä hetkellä ja oon tykännyt kovasti niistä. Huomasin kyllä, että tässä on erona se, että tää on hiukan kovempi kuin se mun aikasempi ja tässä lähtee takut vielä paremmin kuin mun toisessa. Nää hiusharjat on kyllä parhaita enkä oo muita harjoja käyttänytkään. Ja onhan toi kuvio aika söpö Schollin Velvet Smooth jalkaraspi on ollut mun pelastus jalkojen huollossa! Ajattelin alkaa hankkimaan lisää Schollin tuotteita, koska ne oikeesti toimii. Tää auttaa mulla jalkojen kipuun ja poistaa melko tehokkaasti kovettumia, tosin mulla ne on aika pahat ettei ihan hetkessä varmaa lähde, mutta helpottaa kyllä. Ja ihana pinkki :D
PB280442
Tää lyhty on tuonut tunnelmaa ja valoa meidän kotiin. Toi on mun mielestä tosi kaunis ja tässä on ihana idea kun on laitettu noi valot tonne sisälle. Tykkään kaikista valoista ja tää sopii mulle tosi hyvin (:
PB280427Mun tän hetkinen lempipaita. Tää oli rakkautta ensisilmäyksellä. En omista muita vastaavia pitkähihasia paitoja kun tämän. Noi ruusut on tässä kauniit ja tää muuteki mun tyylinen. Ihana ja lämmin 


Mitäs tykkäsitte mun suosikeista? :)

14 kommenttia:

  1. Itse tykkään tosi paljon kaikista lyhdyistä, ne ovat oikeasti tosi tunnelmallisia<3 Mulla on myös sama poskipuna ja sen toimivuus oli kyllä iloinen yllätys! :) Mukavaa viikonloppua Niina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mäki tykkään :) Ne on kauniita ja tunnelmallisia <3 Joo toi poskipuna on kyllä ihanan värinen, tulee kiva häivähdys kasvoille :D Kiitti ja samoin sulle ihana Linda <3:)

      Poista
  2. Kivoja suosikkeja ja kiva postaus! Kaikista suosikkipostauksista saa aina hyviä vinkkejä siihen mitä kannattaa kokeilla :) Toi paita on ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Juu toi on muuten ihan totta! Ja niin se on <3

      Poista
  3. Tangle Teezerit on kyllä ihan parhaita hiusharjoja! En oo mäkään muita käyttänyt sen jälkeen, kun ensimmäisen sellaisen itselleni ostin :) Oi mulla on ollut myös toi samainen Christina Aguileran hajuvesi ja tykkäsin siitä tositosi paljon :D Pitääkin käydä taas tuoksuttelemassa sitä jossain kaupassa <3

    Tällaisia suosikkipostauksia on tosi kiva lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii munki mielestä :) Sama juttu, ei oo tullut muita käytettyä. Juu toi hajuvesi on niin mun lempparituoksu ikinä, onneks äiti osti sitä mulle pitkästä aikaa synttärilahjaks <3 Ja kantsii käydä ;) Kiva ku tykkäsit, koitan toteuttaa näitä sillon tällön :)

      Poista
  4. Toi lyhtyidea oli ittelläkin suunnitelmissa toteuttaa! Ihania suosikkeja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on ihana, itse sain sen lahjaksi ja oon tykännyt :) Kiitos, kiva ku tykkäsit <3

      Poista
  5. Toi Aguilera hajuvesi on kyllä hyvää! Itsekin nuorena käytin aika paljon noita ja sitten sitä J.LO:n vanhinta, jota ei taida edes saada enää :D Hurrr, mä tarvitsisin itsekin tollaisen jalkaraspin kotiin, vaikka mä olenkin käynyt jalkahoidoissa nyt ihan laittoman paljon :D Kivat suosikit ja postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on, ihana tuoksu <3 Onks se semmonen turkoosipurkki se mistä puhut? Mulla on kans edelleen yhtä J.LO:n hajuvettä :D Toi jalkaraspi on hyödyllinen ja toimiva tuote, suosittelen! Kiitti, kiva ku tykkäsit (:

      Poista
  6. Oi tuo Christina Aguliera tuoksuu niin hyvälle, tykkään tosi paljon <3
    Kiva postaus, ja tosi kivoja suosikkeja (pitää ostaa itelle jonkunlainen tangel teezer <3)

    ❀Cinderella Days❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäki, ihan paras <3 Kiitti paljon :) Juu semmonen harja kannattaa kyllä hommata ;)

      Poista
  7. Kivoja suosikkeja ! ♥ Jouluvalot ja kynttilät on kyllä joulun/talven ihanimpia asioita!

    VastaaPoista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)