2.1.2016

Ihana uusivuosi

PC310446 PC310472 PC310457 PC310455 PC310581
PC310589
PC310622
Mauu! (: Ja kivaa uuttavuotta vielä kaikille! Mä itse oon aina tykännyt kovasti uudestavuodesta, jo ihan pienestä asti. Oon tykännyt katsoa ilotulitteita ja aina paras fiilis on ollut kun kello lyö 00.00 ja saa toivottaa kaikille hyvää uuttavuotta. Mä kyllä niin hyvin mielin muistelen viime vuotta, mulla on jo nyt ikävä sitä vuotta :D Muistan sen varmaan aina, aivan paras vuosi.

Uuttavuotta vietettiin tällä kertaa mun äidin luona, jossa oli minä ja Joonas sekä äiti, äidin miesystävä, veli, sisko ja Jane. Äiti ja äidin miesystävä oli tehneet meille kaikkea herkkuruokaa kuten kalaa, salaattia ja perunasalaattia :) Muille oli vielä liharuokia. Oli kyllä hyvää ruokaa! Juotiin myös Fresitaa ja Elyseä sekä jopa reväytin ja join yhden lonkeron :D Ilta kului pelaillessa ja käytiin muutaman kerran ulkona katsomassa ilotulituksia. Tänä vuonna musta tuntui, että niitä oli paljon vähemmän kuin aikasempina vuosina ja moni muukin on sanonut samaa ? Johtuu varmaan lumen puutteesta ja kalliista hinnoista, en tiedä.. Mutta nättejähän ne ilotulitukset olivat :) Nähtiin vielä yöllä mun isää ja hänen naisystäväänsä, joten kunnon perhe uusivuosi oli, mikä on vaan kiva asia. Valattii myös tinat ja mulla tuli semmonen käärmeen/puun näköinen hahmo :D
PC310489 PC310638
PC310501
PC310537 P1010674 P1010678
Muuten on ollut aivan ihanaa olla vapailla ja vaan nauttia kun saa olla :) Emppu oli meillä eilen yötä ja lähti tänään kotiin. Oli ihanaa ku se oli täällä Käytiin ulkona syöttämässä sorsia, saunomassa ja katottii leffoja. Tänään me mennään Joonaksen kanssa vielä leffaan kattomaan uusin Star Wars. Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

8 kommenttia:

  1. Sulla oli kivan kuulonen Uusi vuosi! :) Ihania noi ilotulitus kuvat <3

    ♡ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulonen uusi vuosi ollut sulla! :) Näytät tosi nätiltä noissa kuvissa! ♥

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja tosi kivalta kuulostaa sun uusivuosi! :) Toivottavasti tästä vuodesta tulee yhtä hyvä kuin edellisestä, mielellään vieläkin parempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon <3 Toivon kanssa samaa, luulen kyllä että ihana vaikkaki rankka vuosi tulossa ;)

      Poista
  4. Ihania kuvia! :) Meillä meni uusi vuosi suunnitelmista huolimatta kahden, oli mukavaa viettää aikaa ihan kahdestaankin vaikka ei uutta vuotta kauheasti juhlistettukaan. Katsottiin tv- sarjaa, juotiin vähän kuoharia, saunottiin ja vietettiin aikaa yhdessä. Meilläpäin ei kauheasti kuulunut pauketta myöskään, mutta asutaan sen verran syrjällä et ei tässä naapureita ihan vieressä oo. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Kuulostaa kyllä kivalta myös teidän uusivuosi !<3

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)