20.12.2014

Puolitoista vuotta rakkautta

Eilen 19.12.2014 oli mun ja rakkaan 1,5-vuotis päivä. Tapasin kesäkuussa 2013 tuon ihanan miehen joka vei mun sydänmen heti. Se tuli, halasi ja kuunteli mun koko elämän tarinan yhdessä illassa. Tää mies myös pyyhkii mun kyyneleet, nauraa mun huonolle huumorintajulle ja rakastaa aidosti & vahvasti. Tämä mies on elämäni mies, se kenet olen aina halunnut, mutta kuitenki se kenestä en ole edes osannut haaveilla. Se on Joonas.

Ollaan oltu aina huonoja muistamaan mitään 7kk päiviä tai muita, vaan puoli vuotta, vuosi ja puolitoista vuotta on olleet semmosia päiviä jotka muistaa. Jokainen päivä on juhlaa, jopa perus arki tuntuu ihanalta Joonaksen kanssa. En pidä siitä, että joitain ihmisiä pidetään täydellisenä parina, koska kukaan ei ole sitä. Meillä on omat vaikeutemme ja riitamme. Mutta toisaalta on niin valmis tekemään kaikkensa suhteen eteen sekä rakkaus on vahvaa, joten kaikesta selvitään. Yhdessä.
Luottamus on ollut mulle erittäin vieras sana suhteissa ennen Joonasta. Välillä olen pohtinutkin, että miten joku voi olla noin luotettava ettei ole rikkonut lupauksiaan, että onko jotain hämärää kuiteki, mutta ei. Luotettavia ihmisiä on siis olemassa. Mulle luottamus on kaikki kaikessa. Jos ei ole luottamusta, ei ole mitään. Vaikka olisi rakkautta, intohimoa, hauskuutta ja tahtoa, ilman luottamusta suhde kärsii ja hajoaa.

Olin hyvin rikkinäinen ja ihmisiin kyllästynyt tapaus ennen Joonasta. Kuitenki aloin samoihin aikoihin tajuta, että pärjään myös yksin. Myönnän, että elämä ilman Joonasta olisi kamalaa, mutta en pelkää eroa tai jättämistä kuten ennen, koska tiedän että selviän mistä tahansa. Ja kun toinen näyttää, että oikeasti seisoo rinnallani vaikka tekisin mitä, se luo turvaa. Voi olla omaitsensä ilman pelkoa. Olenki näyttänyt monet hyvät puoleni ja samalla huononi ovat vähentyneet.
Joonas on hyvä "isä" Celelle ja Codalle. Myös perheeni ja ystäväni pitävät Joonaksesta. Olen myös saanut aivan uudenlaisen  ja hyvän vastaanoton Joonaksen sukulaisten puolelta, jossa tuntuu, että olen yksi heistä enkä vain ulkopuolinen. Olen todella onnellinen, että Joonas oli aikoinaan laittanut Paon lempisarjakseen ja lempibändikseen Bullet For My Valentine, ne kaksi asiaa toivat meidät yhteen. Olen myös iloinen, että riitän Joonakselle tälläseinä kuin olen.

Rakastan tätä miestä yli kaiken ja toivon, että saadaan viettää ihana, terve ja onnellinen elämä yhdessä 

6 kommenttia:

  1. Voi söpöläiset ^__^ Onnea ja paljon enempi onnea ja rakkautta tulevaisuuteen <3

    VastaaPoista
  2. Voi että te ootte niin sulosia! ♥ Oon onnellinen sun ja teidän puolesta, että ootte löytäny toisenne. Sä ansaitset onnen :)

    VastaaPoista
  3. Mitä tähän voi muuta sanoa kuin että olette ihana pari ja awwwwws! ♥♥♥

    VastaaPoista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)