11.3.2015

Arjen iloja

Heippa ! Vihdoin pääsen postailemaan hiukan kuulumisia. Tällä hetkellä ei kuulu nii hyvää, olen TAAS kipeänä ja voimat ihan loppu :( Onneks mulla ei ole töitä työharjottelun jälkeen, en olisi jaksanut. Muutenki kaikki tuntuu raskaalta, kuumetta ei onneksi ole, mutta muuten. No kai kaikki tulee jossain vaiheessa kipeeks kun päiväkotiin menee ! Mua on myös ekaa kertaa alkanut hiukan stressaamaan koulu tai oikeestaan näyttöviikko, joka mulla on maaliskuun
lopussa.. Kaikki suunnitelmat ja paperit mitä pitää tehdä. Mutta enköhän mä selviydy.

Muuten on mennyt ihan hyvin, mä oon viihtynyt tosi hyvin työharjottelussa :) Oon alle 3-vuotiaiden ryhmässä ja ne lapset on tosi sulosia. Oon leikkinyt, ulkoillut ja ruokaillut lasten kanssa. Auttanut pukemisessa, riisumisessa, nukuttanut, jakanut ruokaa ja ihan perus päiväkodin tehtäviä. Ei päiväkoti oo se paikka, jossa haluaisin olla töissä, mutta kivaa siellä on ollut. Lapset on hauskoja ja niiden juttuja kiva seurailla.
Käytiin sunnuntaina leffassa Joonaksen kanssa kattomassa Luokkakokous :) Hauska elokuvahan se oli, mutta ei mielestäni sen kaiken hehkutuksen arvoista. Oli muutenki ihana viettää naistenpäivää murun seurassa, sen avulla jaksaa aina paremmin. Käytiin vielä äidillä kahvilla illasta, joten läheisten kanssa on aikaa vietetty. Maanantaina näin myös pitkästä aikaa sukulaisia kun eno, vaari, täti ja muut tulivat käymään Helsingissä. Harmi kun ei ole täällä päin ketään sukulaisia. Välillä haluaisin, että olisi enemmän aikaa blogille ja muutenkin vain itselleen. Kahteen viikkoon ei taas ole vapaata, mutta jokainen hetki on silti arvokas, oli sen töissä tai tietokoneella. Ihanaa kun aurinko on paistanut, se kyllä piristää aina :) Oon tällä viikolla nähnyt myös ystäviä, ajattelin tehdä siitä oman postauksensa.

Olisiko teillä jotain postaustoiveita?  Mukavaa viikkoa kaikille! (:

8 kommenttia:

  1. Ompa sulla kiva asu noissa kuvissa ♥ Kauniina niinkun aina(:
    Tsemppiä koulun kanssa, mullakin oli aika stressaavia ne näytöt mutta parhaansa kun yrittää niin sillä pääsee jo pitkälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti paljon ! :) Ja juu kyllä sillä varmasti pääsee pitkälle, toivotaan. Haluaisin vaan tulevaisuuden kannalta kaikista kolmoset, mutta jos saan kakkosetkin, niin en usko sen olevan este ammattikorkeeseen :) Kiitti tsempeistä<3

      Poista
  2. Ihana asu<3 päiväkodeissa ym. tulee koko aika kipeeks, mä sairastelen koko ajan duunissa :D taas vaihteeks kauhee yskä ja nuha...tsemppiä kouluun♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ! <3 No niin tulee, varmasti :DD Kiitti tsemppauksesta (:

      Poista
  3. Ihania kuvia ja muutenkin ihana postaus! <3 Mie olen muuten tänä vuonna useampaan otteeseen tulossa pääkaupunkiseudulle päin, voitais miettiä treffejä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos ! <3 Ja toi kuulostaa kivalta, tieteki voitais nähdä ! :))

      Poista
  4. Onpa kiva blogi sinulla ja ihana ulkoasu ♥ Voi ei, kipeänä oleminen on raastavaa! Itsekin olin vasta pari viikkoa kipeänä ja kyllä alkoi ottamaan jo päähän kun ei jaksanut mitään tehdä. Paranemisia siis sinne :) Lapsien kanssa työskennellessä tulee kyllä aina kipeäksi, tiedän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos <3 :) No niin onki :/ Kiitti paljon, kyllä tää tästä :) Ja niin taitaa kyllä tullakkin :D

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)