21.7.2016

Viisi parasta asiaa bloggaamisessa

Heipsan! :) Bloggaaminen on mun oikeestaan ainoa harrastus ja niin rakas. Olen blogannut jo vuosia enkä voisi kuvitella elämää ilman blogia. Välillä on hetkiä kun mietin miksi tätä edes teen ja tekisi mieli vaan laittaa pillit pussiin. Mutta aina kun mietin näitä bloggaamisen parhaita puolia, en keksikkään yhtään huonoa juttuja bloggaamisesta :)


Itsensä toteuttaminen
Mua alkaa joteki ahdistamaan jos en pääse hetkeen bloggaamaan. Joteki se on niin tärkeää, että saa toteuttaa ja kehittää itseään. Mulle bloggaaminen on yksi tärkeä keino toteuttaa itseään. Tuntuu, että on pakko päästä kirjoittamaan! :D Mä oon myös semmoinen ihminen, että on tärkeää tuoda jotenkin itsensä esille. Toiselle se on tanssiminen tai puhuminen,  mulle se keino on bloggaaminen. Bloggaamisessa saa yhdistettyä niin monta hyvää juttua kerralla.

Ystävät ja vuorovaikutus
Oon tutustunut bloggaamisen kautta aivan ihaniin ihmisiin! Tuntuu, että täältä löytää helposti samankaltaisia ihmisiä kuin itse on. On ihan uskomatonta miten oon löytänyt niin mahtavia ystäviä bloggaamisen kautta ♥ Ja se, että joku haluaa tutustua muhun blogin perusteella! Tuntuu, että oo tehnyt ainakin jotain oikein ;) Lisäksi oon tutustunut myös muihin ihaniin ihmisiin blogin kautta. Myös kommentointi ja vuorovaikutus täällä blogimaailmassa on asia josta pidän :) Rakastan myös lukea toisten blogeja, liittyen se vaikka tuohon vuorovaikutukseen. Oon melko aktiivinen kommentoija ja nautin lueskella blogeja vaikka tunteja! :)


Inspiraation antaminen ja saaminen
Mulle tulee aina todella hyvä olo kun joku saa voimia vaikka jostain mun blogitekstistä. Tai muuta inspiraatiota esimerkiksi reseptien suhteen(pitääki jakaa tänne reseptiä taas:D). Myös se miten paljon saan inspiraatiota muiden blogeista on ihanaa! Esimerkiksi meikkauksesta oon innostunut enemmän juuri blogien kautta. Myös erilaiset reseptipostaukset on mielenkiintoisia. Haluan blogini olevan juuri sellainen kuin minäkin, en vain kopioi toisista blogeista. Myönnän, että haen inspiraatiota muista blogeista, mutta kyllä tää blogini on ihan omanlaisensa :)
Valokuvaus, kirjoittaminen ja videot
Mä niin rakastan valokuvaamista. Se on todella rentouttavaa puuhaa ja pidän kauniista kuvista. Haluaisin toki olla vieläkin parempi ja omistaa paremman kameran, mutta tällä hetkellä mä oon ihan tyytyväinen. Mulla on aikaa kehittyä ja mun kuvat on ainakin juuri munlaisia. Kirjoittamisen suhteen en oo koskaan ottanut ns. paineita. Mä kirjoitan välillä eri tavalla eri päivinä, ihan fiiliksen mukaan. Kirjoittaminen on aina ollut mulle keino puhua niitä asioita, joista en osaa puhua. Kirjoittaminen on mulle sitä, että antaa mennä vaan ja kirjotan mitä itse vaan haluan. Mä rakastan tätä. Toivon, että joskus edes joku teistä miettii, että tuosta tytöstä näkee miten se rakastaa tätä hommaa. Sitten on videot. Hemmetti oon kriittinen niiden kanssa :D Ja vaikka mä oon todella innostunut niistä tällä hetkellä, en vaan osaa tehdä niistä semmoisia kuin haluan. Se vaatii kovasti multa opettelua sekä aikaa. Opetella haluaisin, mutta aikaa ei ole. Mutta älkää menettäkö toivoanne niiden suhteen, en mäkään menetä!

Nauttiminen
Siis mitä mä tekisin jos en bloggaisi? Tähän hommaan menee multa tolkuttomasti aikaa, mutta kaikki on sen arvoista. Kyllä voin myöntää, että välillä kun on tehnyt kauan jotain postausta ja se on julkaista tulee vähän semmonen olo, että tohonko mä käytin tunteja? Toisaalta mä oon juuri semmoinen ihminen joka selailee vanhoja postauksiaan viikottain ja voi että mä tykkään lukea niitä. Bloggaamisestahan sanotaan aina, että sitä tehdään itsensä takia, kun nauttii koko jutusta niin paljon. Mä oon juuri niitä ihmisiä. Mä nautin niin tästä hommasta ja toisekseen oikeesti luen niitä omia postauksia ja saan niistä jotain irti. Matkapostaukset on yllättäen mun suosikkeja, mä aina palaan siihen maahan ja niihin fiiliksiin uudelleen ♥ Silti mä haluan sanoa, että te ja teidän kommenttinne tuotte mulle valtavasti iloa! Vaikka tätä tekee itselleen, kyllä mä teen myös teille. En mä bloggaisi näin aktiivisesti jos näitä ei ketään lukisi. Kiitos siis teille

Mikä on teidän mielestänne parasta bloggaamisessa?  
 Ps. Niinkuin ehkä huomasitte, nämä kuvat eivät ole otettu lähiaikoina vaan keväällä. Oon unohtanut näiden julkamisen, mutta parempi myöhään kuin milloinkaan ;) Lisäksi tykkään kovasti näiden kuvien tunnelmasta! 

16 kommenttia:

  1. Oli ihana lukea sun ajatuksia bloggaamisesta sekä asioita mitä koet parhaaksi tässä puuhassa<3 Samoilla linjoilla ollaan myös täällä, kaikki nuo sun listaamat asiat ovat niitä miksi blogia kirjoitan :)) Juuri se, kun saa toteuttaa itseään samlla koko ajan ( toivottavasti ) kehittyen, tapaa loistavia tyyppejä keistä tulee ystäviä, pääsee vuorovaikutukseen kommenttien muodossa, saa valokuvata ja kirjoittaa omia ajatuksia. Rakastan myös blogeissa sitä, kun jostain oikeasti saa inspiraatiota tai pystyy sitä muille jakamaan. Vaikka bloggaaminen on välillä työlästä sekä stressaavaa, on se silti sellaista mistä itse nautin täysin!<3 Ps. Sun blogi on ihanan erilainen paikka ja erottuu nimenomaan edukseen, koska on omanlaisensa – sinun laisesi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, ihana kuulla että tykkäsit! :) Ja myös, että voit samaistua näihin kohtiin <3 Juuri nuo asiat mitä mainitsit tekee bloggaamisesta niin kivaa puuhaa! :) Inspiraation antaminen ja saaminen on kyllä ihan huippua! Ja välillä tää homma on tosiaan työlästä ja näin, mutta silti niin antoisaa! Ja voii kiitos Linda, samoin sun <3 Ihanasti sanottu!

      Poista
  2. Hih, mulla on ollut jo hetken luonnoksissa samantyyppinen postaus :D 'Great minds think alike' ;) Itsellä nämä kaikki jutut on kanssa parhaimpia puolia bloggaamisessa ja varsinkin se vuorovaikutus! Tuntuu kuin olisi paljon ystäviä, joiden kuulumisia odottaa aina uuden postauksen myötä ja joiden kanssa keskustellaan aiheista kommenttibokseissa :) Ja ai, että kuinka rakastan toteuttaa itseäni kirjoittamalla ja kuvailemalla ♥ Ihana postaus sulta jälleen kerran ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä!:D Innolla odotan, että pääsen lukemaan sitä! :) Jep, musta tuntuu juuri samalta, että olisi suuri joukko kavereita kenen kanssa juttelee ja näin :) Niin mäkin rakastan, se on ihan parasta! Kiitos kovasti <3

      Poista
  3. Mulla on täysin samat asiat bloggaamisessa!♥ Erityisesti muille inspin antaminen on mahtavaa :)

    VastaaPoista
  4. Oon löytänyt monta ihmistä bloggaamisen kautta, mikä on ollut kyllä suuri lahja. Ystäviä ei koskaan voi olla liikaa! <3 Tää oli hyvä postaus, samaistun kaikkiin kohtiin! ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon nii samaa mieltä! <3 Oon todella onnellinen mun ystävistä keitä oon täältä saanut :) Kiitos kovasti!

      Poista
  5. Ihana postaus ja todella kauniit kuvat! :) Bloggaamisessa on kyllä paljon ihania puolia, miekin olen päässyt kokemaan vaikka mitä bloggaamisen kautta ja olen löytänyt paljon ystäviä eri puolilta Suomea. Inspiroiva harrastus, joka kehittää enemmän kuin ulkopuolisena osaisi ajatella. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ihana kuulla, että säkin oot löytänyt ystäviä blogin kautta! Ja oot oikeessa, ulkopuolisen vaikea tietää mitä kaikkea bloggaaminen tuo mukanaan:)

      Poista
  6. Samoja juttuja pidän itsekin bloggaamisessa tärkeinä ja juurikin se vuorovaikutus lukijoiden kesken sekä itsensä toteuttaminen on parasta <3 vaikka välillä tulisi niitä "hiljaisempia" kausia kun kirjoittaminen ei jostain syystä luista, on blogi silti aina mielessä ja kyllä se inspiraatio aina on jostain palannut :D Juuri se oman persoonan välittyminen on tärkeää, ja haluan itsekin blogini kautta pyrkiä siihen! Kopioiminen kun ei tosiaan hyödytä ketään. Ihania ajatuksia ja kuvia tässä postauksessa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Tuuli, että samoja juttuja löytyy :) Ja tuo on totta, aina se inspis jostain tulee takaisin :D Sulla on kyllä ihana ja persoonallinen blogi!<3 Kiitos kovasti :)

      Poista
  7. Ihana postaus, oli kiva lukea sun ajatuksia bloggaamisesta :) Mä nautin ihan samoista asioista, varsinkin kuvaamisesta ja tästä vuorovaikutuksesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kun tykkäsit!:) Ja myös, että samoja juttuja löytyy :)<3

      Poista
  8. Kiva postaus Niina! ♥ :) Mullakin ihan samoja ajatuksia bloggaamisesta. Tykkään itse varsinkin tuosta vuorovaikutuksesta ja itsensä toteuttamisesta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nella!<3 Ihana kuulla, että samoja juttuja löytyy :) Vuorovaikutus ja itsensä toteuttaminen ovat kyllä tärkeitä ja kivoja asioita bloggaamisessa!:)

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)