14.10.2014

Elämäni olennot

Heippa ! Tänään ajattelin esitellä mun "elämäni henkilöt" tai oikeestaan tarkotan niitä ketkä tässä blogissa esiintyvät enemmän tai vähemmän :)


Joonas eli mun mieheni. Ollaan oltu 1v ja 4kk yhdessä. Yhteisessä kodissa ollaan asuttu vuosi. Joonas on ensimäinen ihminen parisuhteessa kehen luotan 100%. Meillä on muutenki tasapainoinen suhde ja varmasti valoisa tulevaisuus yhdessä :) Joonas luonnollisesti esiintyy blogissani aika paljon, koska tehdään yhdessä niin paljon kaikkea ja tykkään ottaa meistä kuvia, liikaaki. Oon tekemässä meistä piakoin videopostausta, joka mun on pitänyt tehdä kuukausia :D 


Coda eli mun lemmikki ja lapsi. Coda on pian vuoden ikäinen pikkuriiviö. Se on vilkas ja utelias. Se tulee aina häkilleen mua vastaan ku tuun kotiin. Viime viikkoina Codasta on tullut seurallisempi ja kesympi. Codalle on tarkoitus hankkia jossai vaiheessa kaveri. Coda on mun kolmas chinchilla eikä varmastikkaa viimeinen. 


Jasu eli mun ystävä. Jasun kanssa tutustuttiin blogien ihmeellisessä maailmassa. Jasu on ystävä, jonka kanssa saan yhtä paljon kuin annan, meillä on siis hyvin tasavertainen ystävyys. Luotan Jasuun ja voin puhua sille kaikesta. En vois toivoa parempaa ystävää. Jasun kanssa nähdään aika usein ja yleensä mennään aina vakio kahvilaamme ja juorutaan 


Linda eli mun ystävä. Lindan kanssa tutustuttii vuosia sitten entisellä työpaikalla. Me ollaan tuettu aina toisiamme ku on ollut hyviä ja huonoja hetkiä. Oon kokenut Lindan kanssa paljon ja meillä on ystävyys säilynyt kaikesta huolimatta ja oon siitä hyvin iloinen. Nään myös Lindaa aika usein ja olen hänen poikansa kummitäti :)


Perhe eli äiti, isä, pikkuveli, pikkusisko ja Jane. Mulla on ihana perhe ja oon läheinen perheeni kanssa. Etenki mun sisko on mun silmäterä ja mulle tärkein ihminen maailmassa. Pyrin näkemään kaikkia kerran viikossa, mutta aina ei aikataulut sovi yhteen, joten mahdollisimman usein. Ja Jane on siis ihana koirani tai no koko perheen koira :)

Tässä oikeestaan nää mun elämäni ihmiset. Mulla on näiden lisäksi tieteki muitaki ystäviä ja ihmisiä, mutta tarkoitus oli enemmänki laittaa tähän semmosia ketkä esiintyy mun blogissa :)

6 kommenttia:

  1. Hei Niina.. Sie et lue enää mua :( Mietin pitkään tuossa, että kuka on tippunu listoilta pois ja eilen sen hokasin.. Sinä :D

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus! :) kiitos ihanista sanoista ♥ Pitäis vaan nähä vielä useemmin! <3

    VastaaPoista
  3. Huippu postaus, sopii tosi hyvin uuteen alkuun, et tietää sit kuka kukin on. ^^

    VastaaPoista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)