15.10.2014

Instapostaus

1. ED auttaa jaksamaan, toi on niin hyvän makusta ! 2. Selfieitä, selfien perään.. 3. Rakas oli meillä yötä yks viikonloppu 4. Mun uusi kulta
5. Opetin Emppua käyttämään uutta kameraa :) 6. #kutsumua 7. Siskon kanssa ulkona 8. Musun kanssa Kaivarissa 
9. Tein tämmösen haasteen Instassa :)  10. MINÄ :D 11. Pikkumuru 12. Vika kuva musta ja Daisysta.. :( 

13. Mun enkeli. 14. Codan häkin sisustamista :) 15. Oli pakko testata tota huulirasvaa ja ei pahalla, mutta ei ollut kyllä mitään ihmeellistä :D 16. Maailman parasta kaakaota 
17. Kauniin rakkaan kaunis uurna. 18. Olenpas vakavan näkönen :o 19. Minä ja mun kultsi ♥ 20. Minä ja mun rakas kuvailemassa :D
21. 21-vuotias minä 22. Ihana aamupala musun kanssa ♥ 23. Oltii yks päivä porukalla Leikkiluolassa, oli kivaa ! 24. Klubii kattomassa, oli kylmä, mutta oli sen arvosta, koska HJK  
Mua voi seurata Instagrammissa nimimerkillä ddeepstar !

4 kommenttia:

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)