26.8.2015

Weekend

Moikka :) Mulla oli ihana viikonloppu ! Perjantaina alkoi koulu ja sain tietää mihin pääsen työharjottelemaan. Mulla on nyt siis menossa hoito ja huolenpito koulussa, joten harjotteluun meen vanhustentaloon. Ei kyllä voisi yhtään enempää jännittää, oon kyllä aina kova jännitämään uusia asioita. Uskon kuitenkin, että kaikki menee hyvin :) Tuun varmaa stressamaan itteni hengiltä niinku viime keväänä, no ei sentää.. Koitan aina sillon tällön päivitellä blogia, mutta varmaan niin usein en kerkeä postauksia tekemään.Välillä mulla on kamala into tätä blogia kohtaan, välillä haluaisin vaan panna pillit pussiin ja antaa olla. Silti palaan tänne aina uudelleen ja uudelleen. Onko muilla samoja fiiliksiä ? Inspis, älä karkaa.

Mutta siihen viikonloppuun.. Niinku edellisessä postauksessa jo mainitsinkin oltiin ulkona Joonaksen kanssa viikonloppuna :) Meillä oli tosi hauskaa yhdessä. Käytiin ekaksi mun isällä alottelemassa ja jatkettiin siitä Shottibaariin ja Baarikärpäseen. Kummasakaan ei tuu usein käytyä nykyään, joten kivaa vaihtelua. Tuli tanssittua, juotua ja pidettyä hauskaa, ihan täydellinen baari-ilta, kiitos rakas 

Lauantaina tehtiin sitten yhdessä pizzaa sekä kateltiin vanhoja Salkkareita :D Noi vanhat Salkkari jaksot on niiin paljon parempia kuin uudet ! Jotain kivaa me kuiteki haluttiin tehdä kun oli kiva ilma ja aikaa vielä. Lähdettiin sitte kuvailemaan ja kävelylle. Laitoin päälleni mekon ja naapurit luuli meidät nähdessään, että ollaa menossa juhliin ! :D Laitoin mekon vaan, koska toi mekko on ihana ja en oo pitänyt sitä yli vuoden aikana kuin kerran. Toi mekko ei oo mun lempparimekkoja, mutta onhan se ihana ! Mulla oli mukava olo se päällä, semmonen tyttömäinen. Näistä kuvista tuli muuten tosi kivoja, toi eka kuva tässä postauksessa on mun lemppari. Jotenkin niin kaunis..

Vuosaari(Helsingissä) on mun lempipaikka varmaan aina. Oon kokenut siellä tärkeimmät muistoni ja asuin siellä 18-vuotta. Mulla on aina välillä ikävä sinne ja joskus käydääki Joonaksen kanssa siellä muuten vain. Toi Vuosaaren kanava on ihana paikka, vaikka vesi onkin likaista. Sillon kun se tuli joskus kymmenen vuotta sitten(?) kävin siellä kavereiden kanssa uimassa ja ysiltä päästyäni juhlittiin siellä peruskoulun päättäreitä. Mä haluaisin muuttaa tonne. En lakkaa koskaan unelmoimasta omasta ihanasta kodistani. Tuolla olisi ihana asua, ehkä joskus jos voitan lotossa.

Mukavaa viikkoa kaikille 

14 kommenttia:

  1. Ihania kuvia taas, oot niin nättinä ♥ Tuolla kyl kelpais asua, jopa kerrostalot näyttää kivalta :D mistä toi mekko muuten on, mulla saattaa olla sama :D Sopii kyllä sulle hyvin, niiku mekot muutenkin :)
    Tsemppiä työharjotteluun ja inspiksen löytämiseen, noita samoja fiiliksiä pyörii itelläkin päässä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 ! Joo todellakin kelpais, ehkä joskus :) Toi on Ellokselta tilattu viime vuonna. Haha kiva :D Juu mekot sopii mulle pitäis useemmin käyttää ;) Kiitos paljon :))

      Poista
  2. Heips, ihana tuo siun mekko! Näytät kovin kauniilta muutenkin ja tuo mekko vielä on lisänä kaikessa yksinkertaisuudessaan nätti. Jummi, mikä nainen! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! <3 Mäki tykkään tosta mekosta :))

      Poista
  3. Heiii ihanassa paikassa olet kuvia räpsinyt ja Vuokin aurinkoranta on etenkin tosi kaunis paikka! :) Ja eii älä laita pillejä pussiin, kirjoitat kun siltä tuntuu <3 Mukavaa loppu viikkoa sinne sulle! :) *hali*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: Jep, se on kyllä kaunis paikka ! Een mä, välillä vaan tuntuu siltä :s Kiitti ja samoin <3 *Hali takasin* :)

      Poista
  4. vitsi tykästyin tohon sun mekkoon ♥ tosi söpö ja sopii sulle hyvin :) !

    VastaaPoista
  5. Mä asun itse vanhassa Vuosaaressa, asunu jo kohta 4vuotta :) Mua ei sais Vuokista pois millään! Ranta ja luonto nyt muutenkin lähellä, mutta silti myös se kaupunkimainen fiilis tulee :) Pitääkin mennä tonne vesiputoukselle kans kuvaamaan, pitäny monta kertaa mennä, mut nyt on pakko. Nää kuvat oli ihania!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä paras paikka asua. Rakastin asua siellä kun luonto ja meri lähellä + metro ja kaupat :) Onneks täällä missä nyt asun on myös, mutta kyllä Vuokista tykkään eniten :) Joo hei mee ihmeessä, se on ihana paikka kuvailla :) Kiitos <3

      Poista
  6. Voi miten kaunis sie oot! <3 Aivan ihania kuvia, ei voi muuta sanoo. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Itekki tykkään näistä kuvista :)

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)