8.10.2015

22

22 Tänää mä täytän 22-vuotta. Ja mua ahdistaa. Mä en halua vanheta, mä vihaan vanheta. Elämä tuntuu menevän liian nopeasti ja minä liian hitaasti, en pysy perässä. Ennen 20-vuotis synttäreitä en ajatellu edes ikää, sen jälkeen oon miettinyt miten vanhenen. Haluaisin olla aina tämän ikäinen. En halua elämän menevän liian nopeasti ohi.

Olen silti samalla onnellinen. Kun mietin elämääni ja mitä kaikkea siinä on tapahtunut. Olen saanut kokea sen parhaimmat ja paskimmat puolet. Olen rakastanut varmaan enemmän kuin moni koko elämänsä aikana. Olen vihdoin löytänyt sen oikean ihmisen rinnalleni. Olen saanut tuntea mahtavia ihmisiä ja olla onnellinen. Olen silti liian monta kertaa joutunut sanomaan hyvästi ja menettämään. Olen ollut liian monta kertaa hautajaisissa ja liian monta kertaa joutunut valitsemaan uurnaa lemmikeilleni. Olen silti saanut olla monen lemmikin ylpeä omistaja.
222 Olen saanut matkustaa upeissa maissa ja kokea semmosta kauneutta jota en uskonut olevan edes olemassa. Olen saanut opiskella ja tällä hetkellä olen lähempänä unelmaani kuin koskaan. Olen saanut parhaan mahdollisen perheen, joka on aina tukenani ja jonka kanssa vietän paljon aikaa. Siitä päästäänki ystäviini, joita mulla ei ole montaa, mutta sitäki tärkeimpiä ja ihanempia he ovat.

Olen selvinnyt monen vuoden ahdistus ja masennus kierteestä sekä saanut tutustua elämäni tärkeimpiin ihmisiin eli terapeuttiini. Olen saanut harrastaa, partiota, kitaransoittoa,bloggausta. Olen saanut ihanan koiran ja kokea hevosen ja ihmisen välisen luottamuksen. 2 Olen saanut kokea miltä tuntuu, kun kipu todella korvaa ystävän ja kärsinyt yksinäisyydestä. Olen laihduttanut satoja kertoja ja onnistuin pudottamaan -10kg ja paino pysynyt samana kaikesta huolimatta. Olen saanut tehdä paljo työtä, lehtien jakamista, siivousta, puhelinmyyntiä, pikaruokalassa työskentelyä, kaupassa myyjänä olemista, päiväkodissa ja vanhustenkodissa.

Olen saanut käydä kymmennillä keikoilla ja tanssia baarissa parasta musiikkia. Olen syönyy taivaallista tonnikalapihviä ja leipoa vain koska se on kivaa. Olen saanut kunnian olla kahden lapsen kummi. Olen vaihtanut tyyliä kymmeniä kertoja ja vihdoin olen lähellä sitä mistä pidän.
22222 Mä oon kokenut niin paljon ja tässä on vain murto-osa. Kaivelin vähän vanhoja kuvia koneelta ja laittelin kuvia joista on jokin muisto. Lapsuus kuvia olisi tietenki voinut olla kiva laittaa, mutta ehkä ensi vuonna:) Voin olla onnellinen ja kiitollinen tästä elämästä. Jos mä nyt kuolisin, ei olisi montaa asiaa jota katuisin, mutta niin monta asiaa josta voisin olla iloinen sekä kiitollinen. Mä olen niin monta kertaa halunnut luovuttaa, mutta vielä enemmän olen halunnut elää.


Hyvää 22-vuotis syntymäpäivää minä! 

24 kommenttia:

  1. Paljon onnea! ❤
    Sä oot kokenut niin paljon ja selvinnyt niistä pahoistakin jutuista. Sä oot kyllä tosi vahva ja vahvistut kokoajan. Mieltä lämmittää lukea, että oot saanut kaikesta huolimatta nyt "elämisen arvoisen" elämän. Toivon, että sun vahvuus pitää sut sillä tiellä. Ja kyllä mä uskonkin siihen.. ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Oon kyllä saanut kokea paljon kaikkea, hyvää ja huonoa. Kaikesta on selvitty onneks! Kiitos paljon, kirjotit niin ihanasti <3 Herkistyin :') Mä toivon sulle kans tosi paljon kaikkea hyvää, tiiät sen<3 Sä ansaitset myös vain onnea :)

      Poista
    2. Voi kiitos.. ❤
      Ehkä mä vielä sen onnen löydän, vaikka kovasti saa vielä sen eteen kamppailla. Toivotaan. :)

      Poista
  2. Paljon tunteita tässä tekstissä, ja niin rehellisiä ja varmasti monimoniMONI pystyy samaistumaan ♥ Vanhenemista vois ajatella samalla tavalla kun ''level up'' peleissä ^^ Elämässä ehkä hienointa on se, kun näkee miten itse on kasvanut ihmisenä ja huomata mitä uutta on oppinut matkan varrella.

    Hyvää syntymäpäivää!

    ♥Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti kirjotettu, kiitos <3 Ja toi on aivan totta, parhaimpia juttuja elämässä on kyllä :) Kiitti vielä ! :)

      Poista
  3. Kauheeesti onnea ja kaikkea hyvää :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja samoin sulle kaikkea hyvää <3 (:

      Poista
  4. Hyvää syntymäpäivää, ihana! =)<3 Mä itse odotan sitä, että saan olla vanhempi, kun tuntuu et mun nykyinen elämäni ei jotenkin sovi siihen, että olen vasta 20 vuotta. En tiedä, oliko tässä mun selityksessä mitään järkeä, mutta... =D En tiedä. Uskon kyllä, että kummallakin vaan elämä menee koko ajan paremmaksi mitä enemmän tulee ikää! Ja oon niin iloinen, että kumpikaan meistä ei ole luovuttanut! Terveisiä meiltä täältä =)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti toinen ihana <3 Haha, meil on just sitte toistepäin :D Ja sun tilanteessa sen kyllä ymmärtääkin :) Ja totta toi, mitä enemmän on tullut ikää, sitä onnellisempi oon :) Ja terkut takas <3

      Poista
  5. Onnea vielä täälläkin !♥ Ihania kuvia oot valinnu(:

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus ja ihana sinä ♥ Tästä tuli hyvälle mielelle, vaikka vihaatkin vanhenemista. Onneksi oot kuitenkin jo saavuttanut paljon ihania asioita ja paljon on vielä edessä :) Onnea vielä murunen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaw, kiitti toinen ihana <3 Kiva kuulla, että tuli hyvä mieli :) Ja niinpä !! Kiitti <3

      Poista
  7. Ihania kuvia, oot niin söpö! Ja hyvää syntymäpäivää ♥ Ja eihän toi 22 ole vielä ikä eikä mikään :D Terveisin 26 v joka on päättänyt olla ikuisesti 18 v. Ikä on asennekysymys ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitti kiitti <3 Niin säki :) Ja eikä se kai ookkaa :D Kyl mäki oon ikuisesti sen 20v about :D Oot oikeessa :) Fyysinen vanheminen vaan pelottaaki.. :o

      Poista
  8. Paljon onnea ihanuus <3 Olipas kiva katsella kuvia ja lukea tekstiä aamukahvin kanssa..herätti paljon ajatuksia :)! T: olen vanha. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Hihi kiva kuulla :) Ja etkä oo :D

      Poista
  9. Ihana teksti! Hyvvää syntymäpäivää myöhässä. ♥

    VastaaPoista
  10. Jälleen ihan loistava teksti, kyl toi kirjottaminen vaan luonnistuu sulta :)
    Mä nyt oon vielä niin uusi seuraaja sun blogissa, etten tiennytkään sun kärsineen masennuksesta :/ Täällä on nimittäin kohtalotoveri... Onneksi se kaikki on jo takanapäin ja ilmeisesti myös sinä oot noussut sieltä kuopasta aika hyvin ylös :)
    Toivottavasti sulla oli kivat synttärit! Ja hei, 22 on todella nuori vielä! Mua kauhistuttaa kun neljän vuoden päästä tulee 30 täyteen! Apua! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitti ! :) Kiva kuulla, että tykkäät :) Juu kärsin vielä muutama vuosi sitten, mutta sitten alkoi elämä vain tasapainottumaan ja aloin voimaan paremmin. Ja onneks myös sulla on nykyään kaikki hyvin <3 Oli joo tosi kivat synttärit kyllä :) Ja haha, voin kuvitella, mutta nuoruus on onneksi asenteestaki kiinni ;D

      Poista
  11. En löydä enää sanoja tähän tekstiin, todella hyvin olet kirjoittanut tämän <3 Ja paljon onnea Niina, sä olet vahva ja upea nainen<3 On ollut ilo tutustua suhun tämän blogin kautta ja olisi hieno oppia tuntemaan sua lisää. Tämän tekstin lukiessa tuli fiilis, että hitto me ollaan koettu paljon samanlaisia asioita. Sulla on aina hyviä tekstejä ja ajattelet paljon kypsemmin mitä moni sun ikäinen. Älä pelkää sitä vanhenemista, vaan nauti tästä hetkestä ja tee niitä muistoja mitä on ihana muistella vanhempana :) Iso halaus täältä ja mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos paljon! <3 Kiitti, niin kuule sinäkin ! Ja samoin suhun, ihanasti sanottu :) Säkin vaikutat niin ihanalta ja ystävälliseltä ihmiseltä :) Ja samaistuminen on bloggailun yksiä parhaimpia asioita. Tuli niin ihana kommentti etten tiedä mitä vastata :D Muuta kun kiiiitos sanoistasi, piristi päivää kyllä <3 Koitan nauttia tästä hetkestä ja olla miettimättä huomista :) Halit takasin ja ihanaa viikonloppua myös sulle! <3 :)

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)