5.10.2015

Syksyn kauneus

PA030010 PA030015
PA030030
PA030100 PA030153Heippa :) Vaikken voisi nimittää itseäni syksyihmiseksi, onhan tää syksy todella kaunista aikaa 
Joka päivä ihailen sen kauneutta. Olin iloinen kun lauantaina kerettiin lähteä Joonaksen kanssa kuvailemaan Malmille. Mun työharjottelupaikka on Malmin lähellä ja oon ajanut tän paikan ohi joka päivä bussilla ja halunnut niin paljon tonne kuvailemaan. Lehdet kauniisti tippuneet maahan ja syksyn värit upeudessaan. Mä rakastan luonnon kauneutta ! Syksy, voisit sittenkin kestää ensi kesään :)
PA030085
PA030094
PA030148
PA030145 Mulla oli viime viikolla jopa kaksi vapaapäivää, luksusta ! Maanantai oli aivan perus lagailupäivä, en tehnyt juuri mitään. Ja tylsistyin jopa hetkeksi. Mulla on paha tapa tylsistyä helposti. Perjantaina näin Jasua kahvittelun merkeissä. Jasua on aina yhtä ihana nähdä, jos asuttais lähempänä nähtäis varmaan vielä useemmin :) Perjantaina näin myös äitiä ja siskoa, mulla on ollut kamala ikävä kokoajan niitä vaikka ei ollut kuin viikko kun aikasemmin nähtiin. Mun sydämestä on jäänyt pieni pala mun vanhaan kotiin, mä tunnen sen edelleen kodikseni. Viikonloppu oli kyllä onnistunut, vaikka töissä olinkin. Oli ihana nähdä läheisiä ihmisiä, tehdä hyvää ruokaa, saunoa ja olla vaan :)
PA030113
PA030117
PA030125
PA030133
PA030143 Tänään mulla sitten alkaa näyttöviikko! Mihin se aikaa oikee katoaa? Juurihan mä aloitin tuolla.. Stressaa ja jännittää, mutta eiköhän se hyvin mee :) En varmaan stressailisi noita näyttöviikkojen numeroita niin paljon ellei se vaikuttaisi mun koko elämään. Miettikää, yksi numero voi estää sen etten pääsisi edes pääsykokeisiin sairaanhoitajakouluun :D Mun vahvuuksia on kyllä se, että oon ollut niin pitkään työelämässä, että ihan perus maalaisjärjellä pärjää jo pitkälle. Tulee ajoissa töihin, ei lusmuile, tekee työnsä parhaan mukaan ja on oma-aloitteinen ja ahkera. Sitten tietenkin halu auttaa ja oppia uutta. Aion tehdä parhaani ja näyttää, että mä osaan! Joku vois ajatella, että miten helppoa on vaihtaa vanhukselle vaippa tai antaa ruokaa, mutta sepä ei ole niin yksinkertaista ;) Tohon työhön kuuluu niin paljon kaikkea mitä ei voisi kuvitellakkaan ja oppinut oon kyllä paljon. Varmasti pärjään tulevissakin harjotetteluissa hyvin kun oon oppinut nii paljon tuolta !

Mulla on tällä viikolla synttärit enkä oo kovin innoissani asiasta :D En tykkää vanheta. Mutta siitä lisää myöhemmin. Palaillaan taas, mukavaa viikkoa kaikille 

7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia taas ♥ mä oon vasta tänä syksynä tajunnut kuinka kaunista aikaa syksy onkaan :) edelleen on tosi kauniita päiviä, vaikka tänään olikin ihan älyttömän kylmä jo...Tsemppiä näyttöviikkoon :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ja vähä sama homma itelläki, syksy on kyllä kaunista aikaa, vaikka kylmä onkin :) Kiitti paljon! :)

      Poista
  2. Syksy on niin kaunista aikaa <3 Keltanen on muutenkin yks mun lempiväreistä, niin ulkona on tosi ihanan näköistä :)
    Tsemppii näyttöviikkoon, hyvin se menee!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onki <3 Ulkona on kyllä niin kaunista kun lehdet värjääntyneet ja putoilleet maahan :) Kiitti paljon !

      Poista
  3. Vitsi toi takki sopii noiden housujen kanssa tosi kivasti yhteen! Pukee sua♥ Tsemppiä näyttöviikkoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, nii muute sopiiki! :) Kiitos ja kiitos <3:D

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)