10.10.2015

Birthday Girl

PA080239
PA080192
PA080188
Heipsan (: Mä oon niin väsynyt, mutta onnellinen! Onnellinen kun työharjottelu sekä näyttöviikko menivät niin hyvin. En saanut mitään negatiivista palautetta, ainoastaan kehuja ja haluttii mut keikkailemaan sinne. Harmi ku on oma työ ja koulu, mutta toivottavasti kerkeis joskus menemään, niin pysyis opitut jutut mielessä. Mä opin kyllä niin paljon tuolla. Tykkäsin asukkaista sekä työkavereista siellä. Raskasta oli kyllä välillä, mutta aina hyvin mielen menin ja lähdin sieltä. Mä haluan auttaa ihmisiä ja tuntui, että saan tehdä sitä missä oon hyvä ja mistä tykkään. Myös oli kiva tietenkin, kun mustakin tykättiin siellä :)
PA080169 PA080174 PA080303 PA080302 Mulla oli torstaina tosiaan synttärit. 22-vuotta alkaa kuulostamaan jo liian aikuiselta. Henkisesti taidan olla toivottavasti aina sen 20-vuotta, mutta kyllä ikäkriisi silti on :D Oltiin sovittu Joonaksen kanssa, että mennää elokuviin molempien töiden jälkeen. Ulkona oli ihana ilma, aurinko paistoi eikä ollut liian kylmäkään. Käytiin kuvailemassa keskustassa sekä syömässä Vapianossa. Vapianossa oli 10 eurolla ruokia ja mä otin jättikatkarapu salaatin. Voi vitsi se oli hyvää ! :) Tykkään syödä paljon salaatteja vaikkei ulkomuodosta uskois. Salaatissa oli katkarapujen lisäksi mm. porkkanaa, kesäkurpitsaa, parmesania ja sieniä. Nam nam :) Syömisen jälkeen käytiin ostamassa leffaherkkuja ja suunnattiin elokuvateatterille. Käytiin siis katsomassa Napapiirin Sankarit 2, joka oli hauska elokuva. Muutamassa kohdassa sai nauraa ihan niin, että kyyneleet valu :D Tykkäsin silti ykkösestä enemmän, vaikka hyvä toikin oli.
PA080267
PA080282
PA080300 Illalla sain rakkaalta vielä lahjat. Esittelen ne varmaan myöhemmin kuten muutkin lahjat :) Saa enemmän postauksia tehtyä ;) Perjantaina äiti, äidin miesystävä, veli, sisko ja Jane tulivat käymään meillä kakkukahveilla. Jane tuli ihan yllätyksenä, en osannut odottaa että se tulis. Oli ihana kun ovi avautui ja Jane juoksi suoraan mun sylkkyyn. Niin ihana koira! Mulla oli kyllä kivat synttärit vaikkei mitään juhlia ollutkaan. Mulla on jotenki hyvä fiilis elämästä tällä hetkellä :) Mulla on ihania juttuja tulossa ja vaikkei kaikki toteutuisikaan, mikäs olis parempaa kuin haaveilu! Mulla on paljon unelmia ja mua pelottaa etten kerkeä toteuttaa kaikkea, ehkä siksi vanheneminen ahdistaa.. Mutta uskon, että kerkeän toteuttamaan ne joilla on tarkoituksensa. Ihanaa alkavaa viikko kaikille

8 kommenttia:

  1. Ihana synttäripäivä ollu sulla! :) Ja taas niin hyviä ruokia, omnom!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihana päivä :) Ja ruuat on aina hyviä ;p

      Poista
  2. Heei, paljon onnea! :) Ollaan melkein synttärikaimoja, mulla oli synttärit kanssa keskiviikkona ja 22 pyörähti täyteen. Sitä ikäkriisiä et jotenkaan ollut 18-21-vuotiaana, mut nyt tuntuu jotenkin ekstra-aikuiselta! Ollaan kuitenkin vielä niin nuoria ja elämää on rutkasti jäljellä, toivottavasti me molemmat päästään toteuttamaan kaikki meidän haaveet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oho niin ollaaki :D Onnea siis sullekki myöhässä <3 Haha joo nyt se tosiaan on tullut. Ja elämää on kyllä onneksi(toivottavasti) vielä paljon jäljellä :)

      Poista
  3. Ihana asu, toi kaulahuivi on niin söpö ♥ Onnea vielä hyvin menneestä näyttöviikosta ja työharjoittelusta, juhlitaan vähän niitäkin samalla kun sun synttäreitä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittii <3 :) Toi on kyllä ihana huivi! Ja kiitti, ihana nähdä pian <3

      Poista
  4. Kivan kuuloinen sun synttäripäivä ♥ Noi ruusukuvat on ihania, osaat ottaa aina nii kivoja kukkakuvia! Olitko aatellu tehä sitä kukkapostausta mistä joskus puhuit?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihana päivä <3 Juu mä tykkään niin paljon kuvata kukkia :) En muista nyt sitä postausta, mikä se olikaa XD

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)