20.11.2014

Coda 1-vuotta


Tänään 20.11 mun pikkuherralla on syntymäpäivät. Lahjaksi näkkäriä, puinen leikkipallo, extra rapsutuksia ja suukkoja. Suurin lahja tulee kuiteki lauantaina, josta en voi vielä sanoa mitä mieltä Coda on. Coda on ollut meillä tammikuussa vuoden ja nopeasti tää aika kyllä menee. Muistan ku näin Codasta kuvan ku se oli vielä iha pikkuvauva, olin iha myyty. Siitä on kasvanut varsinainen formula, jolla on kyllä omat jekkunsa mun päänmenoks, mutta oon silti niin onnellinen, että juuri Coda tuli meille. Toivon, että Coda saa pitkän elämän meijän luona, näkee miten mun ihmislapset kasvaa kun siitä joskus mahdollisesti saan ja tuo niillekki sitä iloa mitä on mulle tuottanut. Onnea rakas 


4 kommenttia:

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)