21.11.2014

Se ois sit talvi !


Moikka ! Tänään en valitettavasti kerenny kuvailemaan tätä alkanutta talvea, mutta eiköhä jokainen joka ikkunasta ulos katsoo näe miten lumi on peittänyt maan. Joka vuosi se on yhtä ihanaa ja kamalaa. On ihanaa ku lumi valaisee ja tuo kauneutta, mutta ei oo kiva ku sataa liikaa lunta ja kaikki vaatteet on iha märkänä. En oo varsinaisesti minkää vuodenajan fani, mutta jos on pakko sanoo joku nii kevät.


Nää vapaat menee liian nopeesti ! Vaikka koitin, että ois tylsääki, nii silti aika meni ku siivillä. Välillä toivon, että ajan vois pysäyttää hetkeks ja jäädä tiettyyn hetkeen. Monesti Joonaksen kanssa tulee semmonen olo. Mutta aika menee menemistään ja siksi jokaisesta hetkestä pitäisiki nauttia. Mä en halua katua mitään sitten kun on aika poistua.


Musta oli ihana ku mun sisko oli täällä ja näänki sitä nyt neljä päivää putkeen. Tänää kävin äidillä ja huomenna se tulee myös tänne kyläilemään isän ja veljen kanssa. Mun siskosta on selvästi tulossa kunnon valokuvaaja, koska kun kysyin siltä mitä tehdään, mennääkö vaikka puistoon, niin se sano, että valokuvaa enemmin. Ihana :) Noi kaks ylempää kuvaa musta ja kaks alempaa kuvaa onki mun siskon ottamia. Kiva ku mulla on uus valokuvaaja :D


Huomenna on niin jännittävä päivä tulossa, että en tiiä saanko nukuttua ! Palailen postailemaan sitte miten meni. Eli uutta perheenlisäystä tulossa. Hyvää viikonloppua kaikille 

2 kommenttia:

  1. oi vitsit sun sisko osaa kuvata hyvin! Ihana toi alin varsinkin♥
    mä yleensä vihaan lunta, mut nyt oon ihan fiiliksissä tästä talvesta :D on niin nättiä, oioi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, osaa se kyllä hyvin ikäsekseen :) Ja juu kyllä, se tuo kauneutta tähän maailmaan !

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)