7.11.2014

Vapaata



Heii :) Sillon kun mulla on vapaata, koitan käyttää kaiken ajan hyödykseni. Nyt olen esim toteuttanut kolmea eri postausta,tehnyt ruokaa, siivonnut koko asunnon, ollut lemmikkieni ja perheeni kanssa, käynyt syömässä ja katsomassa lätkää. Mulle on käynyt omalla tavallaa hyvä tuuri, koska mulla on marraskuussa tosi vähä töitä verrattuna koko vuoteen, mutta ei haittaa yhtää että tulee vähemmän rahaa, nää vapaapäivät tekee mulle niin hyvää !


Keskiviikkona oli mun tokavika terapia tapaaminen.  En voi uskoa, että joulukuun alussa on viimeinen kerta ku istun siihen tuoliin enkä luultavasti näe terapeuttiani enää, paitsi ehkä joskus harvoin jos on jotain suurempaa elämässä. Kuitenki niinku monesti olen sanonut, ilman terapiaa en olisi tämä ihminen joka nykyään olen. Kävin myös samana päivänä hakemassa Janen meille yökylää. Meillä olisi varmaa kissa, koira ja kani Codan lisäksi jos olisi rahaa ja aikaa eikä allergiaa. Niin ihania nuo eläimet ovat


Torstaina oli iha herätä aikaisin, viedä koira ulos ja siivota koko asunto. Kävin myös äidilläni viettämässä aikaa :) Salkkareita, palapelejä ja kynsienlakkausta. Tänää oli myös kiva päivä, kun käytiin Joonaksen kanssa syömässä ja katsomassa lätkää. Ennen Joonasta en katsonut edes MM kisoja, nykyään lähes kaikki jääkiekko ja jalkapallo menee ;)

Mulla on kolme kivaa postausta tulossa :) Joten niitä odotellessa ja hyvää viikonloppua kaikille !


4 kommenttia:

  1. Oivoi kunnon vapaat kelpais mullekin :D varsinkin nyt ku pitää tehä lauantaipäiviäki, väsymys! :D
    tunnen niin sun fiiliksen ton terapian loppumisen suhteen - mulla oli torstaina viiminen poli...kuus vuotta samalla tyypillä ja nyt ei enää ikinä. vähän haikee fiilis kyllä, vaikken enää apua tarviikaan. mietin et voisin tehä jonkun postauksen et miten asiat on muuttunu täs kuuden vuoden aikana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä iha jees ku oli tällä viikolla vaan kolme päivää töitä :) On se kyllä iso muutos elämässä ja toi postausidea kuulostaa kivalta ! :) Kiitos inspiraationi <3

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)