9.11.2014

Isänpäivä


Moikka ! Tänään vietettii isänpäivää minä, isäni, veljeni ja siskoni. Katsottiin lätkää, syötiin ja tehtiin kakkua ja tällästä. Olin käynyt jo muutama viikko aikasemmi hakemassa Hjk:n kaupasta hienon HJK isänpäivä mukin ! Olen iloinen, että mulla on hyvät välit isääni sekä, että myös Joonas ja isäni tulevat hyvin toimeen keskenään :) Mulla kiva ja hauska isä, tieteki maailman paras isä !  Isää voi tieteki muistaa muinaki päivinä ku isänpäivänä, mutta kyllä sillo on kiva nähdä isää ja oonki jokaisen isänpäivän viettänyt isän kanssa.


Toi kuva musta ja isästä on otettu jo kesällä 2013, mutta ajattelin lisätä sen kummiski. Sääki oli aika lämmin tänää, koska pärjäsin vain nahkatakilla :) Kohta tulee kylmä talvi ja talvella pukeutuminen on hiukan tylsää ja samalaista, koska omistan liian vähän talvivaatteita. Ens postaus tulee olemaanki haaste :p


 Hyvää isänpäivää vielä kaikille isille, myöskin tuleville ja niille jotka ovat jo taivaassa

2 kommenttia:

  1. Kivan kuuloinen isänpäivä teillä :) Ite en oo viettäny isänpäivää oikeestaan koskaan, nuorempana olin aina tosi vittuuntunu, joskus tosi surullinen ja nykyää en tunne yhtään mitään. Leivoin mutsille, se on hoitanu sen isä-osuudenkin xD
    Ihana asu sulla ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ! :) Niin mä tiiän kyllä.. :/ Mut onneks sulla on ihana äiti <3 Ja kiitti ! :)

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)