20.10.2014

Synttärit !



Mulla on takana aivan ihanat synttärit ! Täytin tosiaan jo viime viikolla 21-vuotta, mutta vasta tällä viikolla juhlin niitä. Olit jo pitkää miettinyt, että haluan vain pienet juhlat meillä ja sitte siitä baariin. Mulla oli perjantaina iltavuoro ja lauantaina aamuvuoro. En ollu kuitekaa melkei yhtää väsynyt, koska olin niin innoissani. Meitä oli minä, Joonas, Jasu, Magda, Linda, Aleksi ja Piia. Sopivan pieni porukka :)


Syötävät ei olleet mitää erikoisia, mutta booli oli hyvää ;) Me syötiin, juotiin, juteltii, laulettii Singstaaria ja pelattii pullonpyöritystä sekä juomapelii. Oisin voinut keksiä vaikka mitä kivoja tehtäviä ihmisille :D Mut kukaa ei halunnu melkei tehtävää. Joskus yhdentoista aikaa lähdettiin mun lempparibaariin ja tanssin jalkani kipeäksi. Mutta siis oli todella onnistunut ilta ainaki itsellä ja toivottavasti muillaki ♥


Pidän varmaa talvella jotkut illanistujaiset, toivottavasti samalla porukalla, koska mulla ei oo aikoihin ollut noin kivaa. Unohdin kaikki murheet ja huolet hetkeks. Nyt on taas arki ja voiki odotella ens viikonlopun iloja, niistä sitte myöhemmi postausta. Mukavaa viikkoa kaikille ♥

9 kommenttia:

  1. Joo pidä uudetki illanistujaiset, oli niin hauskaa ja hyvä ilta :) kiitos<3

    VastaaPoista
  2. Ooo kuulostaa siltä että oli mukava ilta! Oot ollu ihan super kauniina! ♥

    VastaaPoista
  3. mä en tiiä tuliko mun kommentti päivällä ollenkaan vai tuliko se miljoona kertaa, joten kokeilen uudestaan :D joo eli pidä ihmeessä uudetki illanistujaiset, oli tosi kivaa ja ihan huippu ilta♥ Kiitos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sua höpö :D Kyllä se tuli :)) Juu aion kyllä pitää, ihana kuulla <3 Kiitos itsellesi !

      Poista
  4. Oot niin kaunis! ♥ Toi sininen mekko on ihana, väri passaa sulle tosi hyvin! Teillä on ollut tosi kivaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Toi onki mun lempparimekkoja, ihana :) Ja oli kyllä !

      Poista
  5. Ootpa sie kaunis näissä kuvissa! ♥ Ihanat hiukset ja meikki. ^^

    VastaaPoista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)