7.2.2015

Hyvä ruoka, parempi mieli

Moikka ja hyvää viikonloppua kaikille ! :) Nyt kun aloitin koulun on aika mennyt vielä enemmän kuin ennen siivillä. Se vaan menee ja kuluu, koska KOKOAJAN on jotain tekemistä. Painotan sanaa kokoajan. En kyllä valita, mutta missä on ne mun ihanat hetket ? Onneksi rakkaan kainaloon kerkeään hetkeksi pysähtymään, se on kyllä parasta just nyt. En muista oonko sanonut täällä, mutta mulla on eka työharjottelu jo maaliskuussa. Hiukan jännittää.
Maanantai lähti käytiin sillä kun hain Janen meille ja Piia, Aleksi sekä heidän koiranpentunsa Perla tulivat käymään meillä. Käytiin koirapuistossa ja oi mikä koirakuume tuli ! Kyllä meillä varmaan olisi oma koira ellei Joonas olisi allerginen, sen verran ihania otuksia ovat. Olen myös enemmän ja vähemmän koittanut saada kokoon koulujuttuja, aika hyvin oon saanut onneksi tehtyä. Torstaina näin Lindaa ja käytiin Itiksessä kahvilla:) Ystävien näkeminen on kyllä ihan parasta ja hiukan harmittaa kun ei näe useammin.
Tänään käytiin Joonaksen kanssa syömässä Manhattan steak housessa Esplanadilla. Oltii käyty ennen Forumissa samaan ketjuun kuuluvassa ravintolassa syömässä, mutta se on siirretty sinne alakertaan muiden ravintoloiden kanssa, joten onneksi tajuttiin, että samaa ketjua on muuallakin. Nyt oli vielä menossa Syö-viikot, joten sain mun lemppari ruoka-annoksen vain kympillä:) Kannattaa kattoa missä muualla on noita, saa kyllä edullisesti ravintolaruokaa. Paikka oli aika ruuhkaisa lauantai iltapäivällä, mutta palvelu oli hyvää ruuan ja seuran lisäksi. Katottii vielä Remember me elokuva, joka on mun lempparileffoja :)

Oon nyt tehnyt kaksi viikkoa töitä ja koulua ilman yhtään vapaapäivää. Vielä pitäisi jaksaa viisipäivää ja töitä onki enää kaksi päivää ja sitte mulla on töistä kaksi viikkoa lomaa, jee ! Oon niin ansainnut ton loman. Mun on pitänyt tehdä meikkipostaus, mutta aamuisin on niin pimeää ja mä oon väsynyt, että on ollut hiukan vaikeaa toteuttaa sitä :/ Lomalla ajattelin sen kuitenki toteuttaa, anteeksi viivästys! Mukavaa viikonlopun jatkoa 

4 kommenttia:

  1. äää noist kuvist tuli kauhee nälkä, vaikken ees tykkää kalasta :P ihania kuvia muutenki <3

    VastaaPoista
  2. Ihanat kuvat ja siun hiukset ovat kyllä hienot! :) Sopii tosi hyvin siulle. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitti ! <3 Laitoin kahta eri väriä hiuksiin, ku toinen ei riittänyt :D

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)