13.3.2015

Friends Make Life Beautiful


Mau :) Tämä postaus kertoo samalla kuulumisista, samalla mun ihanista ystävistä. Olen ollut joka päivä menossa työharjottelun jälkeen. Se on ollut toisaalta ihanaa, elän normaalia elämää. Käyn töissä, tapaan ystäviä, menen kotiin, syön ja vietän aikaa rakkaan kanssa. Toisaalta vierasta mulle, toisaalta niin ihanaa !

En halua luokitella mun ystäviä mitenkään kuka on paras tai kuka tärkein, kaikki on yhtä arvokkaita. Mä olen menettänt monta ystävää, semmosiaki keiden kanssa luulin olevani aina kuin paita ja peppu. Aina elämässä ei asiat mene niinkuin haluaisi, mutta tietenki toivoo parasta. Mulla on ikävä joitain mun ystäviä ketkä olen menettänyt tai on vaan kasvettu erilleen. Oon kuitenkin todella iloinen mun nykyisistä ystävistä.

Näin tiistaina Saria, joka tuli käymään taas Helsingissä ♥ Ollaan tunnettu Sarin kanssa jo pitkä aika (blogin kautta tutustuttiin) ja oon huomannut, että kun ollaan nyt nähty ne muutamat kerran, on vaan tullut enemmän semmonen fiilis, että vitsi miten ihanaa kun mulla on tollainen ystävä ! Käytiin Sarin kanssa kahvilla, ottamassa muutamat kuvat ja kaupoilla :) Oli kyllä hauska nähdä, toivottavasti nähdään taas pian !
Keskiviikkona näin Magdaa pitkästä aikaan. Ollaan sovittu jo useempi näkeminen, mutta aina ne on vaan peruuntunut. Onneks keskiviikko kuitenki kävi molemmille ja käytiin syömässä sekä jätskillä:) Magda on semmonen kenelle voin puhua oikeestaan mistä vaan, me ajattellaan asioista todella samalla tavalla. Meillä on samalaiset arvot ja ajatukset. Se on ihana asia Magdaan tutustuin aikanaan työn kautta ja monta vuotta oltu ystäviä. Toivon, että ollaan vielä monia vuosia lisää.

Tänään näin Jasua Kampissa ja käytiin tietenki Picnikissä, kuinkas muutenkaan ;) Juoruiltiin, höpöteltiin ja puhuttiin, se on aina niin sitä  Jasun kanssa me ollaan todella samalaisia ja jo aikoinaan Jasu tuli kommentoimaan mulle samalaisista ajatuksista joita meillä oli ja on. Kerron Jasulle yleensä ekana jos jotain paskaa / hyvää on mielesssä.

Lindaa mun olisi tarkoitus nähdä ensi viikolla :) Lindaan tutustuin töissä myöskin ja me ollaan tunnettu jo vuosia. Lindan kanssa ollaan koettu vaikka mitä ja aina tuettu toisiamme vaikeissa tilanteissa.
Ystävyydess arvostan tasapuolisuutta sekä luottamusta. En kestä sitä, että jos vain toinen pitää yhteyttä eikä toisesta kuulu koskaan mitään. En kestä sitä, että tiedän etten ole yhtä hyvä kuin muut ystävät. Enkä kestä jos en voi luottaa toiseen. Sillon kaikki romahtaa ja musta tulee paska ystävä. En oo koskaan tuntenut olevani mikään huippu ystävä, oon aina ollut huono ystävyyssuhteissa omalla tavallani.. Mutta olen luotettava ja rehellinen, niillä pääsen jo pitkälle. Koitan antaa ystävilleni aikaa, kuunnella ja auttaa. Enemmän voisi nähdä, mutta aina ei vain kerkeä. Mulle riittää usein se, että tiedän, että mulla on ystäviä eikä ne katoa vaikkei hetkeen näkisikään♥ 

4 kommenttia:

  1. Voi sinua!♥ Sinäkin ihana ystävä! Tiedän kokemuksesta, itsekkin kasvanut erilleen joiden ystävien kanssa mutta jostain mihin on myöhemmin tutustunut on omalla tavallaan tullut semmoisia läheisempiä ja voi tavallaan myös olla enempi oma itsensä. Koska joistain lapsuuden ystävistä tai tutuista tuntuu jäävän semmoinen "ikuinen" takapulpetin tyttö/hiljainen tyttö/pissis/tyrkky tai muu vastaava leima.

    Mutta oli kyllä ihana nähä ♥ Toivottavasti nähdään taas pian, tärkeä olet!
    Toi vika lause on kyllä niin totta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot <3 Nii toi on totta.. :/ Ja mullekki käynyt tollee joskus :) Ja nii oliki ja säki oot tärkeä <3 :)

      Poista
  2. mulle oot ainakin ollut aina ihan mahtava ystävä ♥ onneks tulin aikoinaan puhumaan sulle, enkä vaan stalkannu sua xD hyvä et ehit näkemään kavereita ja viettämään aikaa Joonaksen kanssa vaikka sulla on noin paljon kiireitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaw, nii säki mulle ! <3 Ja niinpä onneks ! Ja juu koitan parhaani :)

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)