31.12.2015

Vuosi 2015

Vuosi 20151 Kollaasit45 Kollaasit49 Vuodesta 2015 mulle tulee mieleen onnellisuus. Tää on ollut mun elämäni paras vuosi. Oon kasvanut tänä vuonna enemmän ihmisenä kuin koskaan. Koko mun elämän on muuttanut lähihoitaja koulu, jonka alotin tammikuussa. Tuntuu, että mun tyhjyyden tunne on kadonnut, tää oli pala joka puuttu mun elämästä. Mua jännitti kamalasti ja olin hurjan ujo. Oon kuiteki saanut kavereita koulusta ja tykännyt, etenkin työharjotteluista. Oon saanut olla töissä kolmessa kivassa ja opettavassa paikassa: päiväkodissa, vanhustenkodissa sekä kehitysvammasten päivätoiminnassa. Oon saanut tehdä sitä mitä oon aina halunnut tehdä, auttaa muita. Oon saanut oppia paljon uutta sekä kehittyä. 

Toinen asia josta oon ollut todella onnellinen on matkustaminen. Oon käynyt neljässä upeassa maassa: Espanjassa(Madrid), Virossa(Tallinna), Kroatiassa(Split) ja Saksassa(Berliini). Kroatia oli mun vuosien unelma ja Espanja Joonaksen unelma. Ollaan molemmat innostettu matkustelusta todella. Se on yhdistänyt meitä ja puhutaan lähes joka päivä jostain matkailuun liittyvästä asiasta :D kollaasi1 Kollaasit48 Kollaasit50 Kollaasit51
Oon tutustunut tänä vuonna muutamiin uusiin ihmisiin ja saanut viettää aikaa ihanien ystävieni kanssa. Ja tietenkin mun parhaimman perheen. Sekä lemmikkien ja rakkaan kanssa. Oon nauttinut kesästä ja ihastellut syksyn kauneutta. Käynyt uimassa, Lintsillä, Korkeasaaressa, Suomenlinnassa ja vaikka mitä. Käynyt muutamissa juhlissa ja muutaman kerran juhlimassakin. Paljon vähentänyt baareilua ja alkoholin käyttöä tänä vuonna. Innostuin tänä vuonna myös leipomisesta sekä ruuan tekemisestä :) Muutaman kerran taisin käydä ravintolassa syömässä:D Eli ainaki sata kertaa. 
101OLYMP Kollaasit53 Vuosi 20152
Tää vuosi ei oo ollut kuitenkaa pelkkää unelmaa. Oon ollut todella väsynyt välillä ja kärsinyt huonoista kausista. Oon menettänyt kaksi mun rakasta lemmikkiä, toisen taivaaseen ja toisen uuteen kotiin. Mun elämäni kaksi vaikeinta päätöstä, vaikka molemmat oikeita. Mulla on niin ikävä Codaa ja Celeä, että en voi ajatella niitä ilman itkua. 

En alkanut selittämään mun jokaisesta kuukaudesta erikseen vaan keräsin kivoimpia kuvia noihin kollaaseihin :) Tulee ihania muistoja mieleen Odotan hurjasti ensi vuotta. Mulla jatkuu tammikuussa koulu mielenterveys- ja päihde puolella ja mulla tulee olemaan kolme työharjottelua lisää. Mun pitäis myös valmistua ensi vuonna sekä hakea sairaanhoitajakouluun. Meillä on myös tulossa alkuvuodesta Manchesterin matka! Ensi vuodelle on myös muita matkoja luvassa :) Helmikuussa olisi tarkotus mennä porukalla Sannin keikalle sekä siskon kanssa mennään Disney ice showta kattomaan. Muita suunnitelmia mulla ei oo paitsi elää ja nauttia täysillä. Ehkä vielä vähän enemmän kuin tänä vuonna, jos se on edes mahdollista ? Aion puhua paljon englantia matkoilla, opetella muutaman sanan paikallista kieltä, valokuvata paljon, ulkoilla, rentoutua, nauraa ja itkeä onnesta. 
Vuosi 20153 Vuosi 2015 Kollaasit52

Ihanaa uuttavuotta kaikille! Kiitos tästä vuodesta. Olette mahtavia jokainen, piristätte mun päiviä ihanilla kommenteilla ja saan lukea teidän upeita blogeja. Palaillaan ensi vuonna, pitäkää hauskaa tänään :) 

12 kommenttia:

  1. Oi, sullahan on ollut aivan ihana vuosi! :) Kuvankauniita maisemia, menoa ja meininkiä ja tottakai parasta seuraa ;) 2015 on ollut aika monelle kehityksen vuosi, mikä on suprehyvä juttu! Mä tuppaan aina toivoa, että jokaisena vuonna päästäisiin uuteen, parempaan versioon itsestä, eikä hukattaisi sitä kehitystä matkan varrella :) Olkoot 2016 onnen ja elämysten vuosi, mulla on meinaan sellainen fiilis, että siitä tulee paras tähän mennessä, toivottavasti olen oikeassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollut kyllä elämäni paras vuosi <3 Juu mäki oon huomannut saman, että moni on kasvanut/kehittynyt viime vuonna paljon mikä on ihana juttu :) Tieteki jokainen haluaa joka vuosi parempaa ja parempaa, en tiiä voiko vaa viime vuotta parempaa vuotta tulla tai ehkäpä :D Aina parempaa suuntaan ollaan menty :) Uskon, että vuodesta 2016 tulee myös mahtava <3

      Poista
  2. Ihana postaus ja ihania kuvia oot tähän valinnut :)♥ Onneksi sulla oli hyvä vuosi ja oli kiva kuulua siihen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Nää kuvat tuo kyllä mieleen kaiken ihanan, melkein itkettää :D Ja ihanaa kun kuuluit ja tuut kuulumaan loppuelämän <3:)

      Poista
  3. Ihana postaus!♥ Tulee kyllä hyvä mieli tästä. Ihana kun oot löytäny sen onnen ja tasapainon sun elämässä viime vuosien aikana. Harmi kun kerittiin niin vähän nähdä viime vuonna :(! Oon kuitenki ehkäpä ens kuussa tulossa helsinkiin päin jos silloin viimeistään kerkiäis näkemään. Ikävä♥ Ihanaa ja rakkauden täyteistä uutta vuotta sulle!<3 Muista myös levätä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mullekki tuli hyvä mieli tästä postauksesta :) Onneks kerettii kuiteki näkemään! Jee kiva jos oot tulossa, ilmottele mulle. Mullaki ikävä sua<3 Kiitti samoin sulle!! Koitan muistaa, muista itekki (;

      Poista
  4. Kauniita kuvia ja todella söpö postaus! Toivottavasti tämäkin vuosi tuo sulle onnellisuutta mukanaan! ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti <3 :) Uskon näin, toivon samaa myös sulle ! <3

      Poista
  5. Ihana postaus<3 Tuli niin hyvä mieli tätä lukiessa, sulla on ollut ihan mielettömän kivan kuuloinen vuosi! :) Ja miten kivoja kuvia koko postaus täynnä! Oot ihan hurjan kaunis :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Kiva kun tykkäsit (: Kuvat on kyllä nii kivoja tässä! Kiitti, niin säkin <3

      Poista
  6. Ihania kuvia ja vitsit miten ihana pari työ ootte! <3 Ihana aina kattoo noita teijjän kuvia ja lukea matkustelusta, suunnitelmista ja sellasesta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Kiva kuulla, että tykkäät!! :)

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)