1.12.2015

Kun hymy hyytyy

PB280477
PB280474
PB280459
PB280467 Moikka! Tällä hetkellä jos joku kysyisi multa mitä kuuluu, en luultavasti osaisi vastata. Tuntuu tällä hetkellä, että mieli on vain täynnä sumua ja oloa ei voi kuvailla mitenkään. Kärsin vähän aika sitte todella pahasta olosta, joka on läheisten tuella ja omalla mielen tsemppauksella menossa parempaan suuntaan. Silti on se tunne, en jaksa eikä varsinkaa kiinnosta. Mulla olis mielessä vaikka mitä tekemistä mitä haluaisin tehdä, mutta ei jaksa eikä kiinnosta :D Tuli mieleen se aika kun oikeesti mulla oli joka päivä toi olo, nyt se kesti vain hetken ja muistin taas miten kamalaa se on. Ja miten haluan auttaa ihmisiä pääsemään eroon jokapäiväisestä kivusta. Mä oon niin onnellinen kun mulla on muutama ystävä, joille voin laittaa aina viestiä kun on jotain ja vastauksesi tulee paljon tsemppiä, neuvoja ja apua. Pelkästään tieto, että joku välittää ja kuuntelee autto todella paljon

Kulunut viime viikko ei ole ehkä ollut helpoimmasta päästä, oon ollut huonotuulinen ja huomannut, että joudun monesti pyytämään anteeksi mun käytöstä. Jotenkin väsyttää vaan niin paljon! Varmaan toi pimeys ja aikaiset herätykset. Mua helpottaa kuitenki se, että mulla alkaa kahden viikon päästä loma koulusta, vaikka tieteki se tarkottaa, että mun harjottelu loppuu :( Mutta tarviin kyllä vähän lomaa ja töitäkään ei oo luvassa mitenkään liikaa, joten saan nauttia vapaapäivistä. Silti mulla oli mielessä, että mitä ihmettä mä teen ne vapaapäivät, mutta enköhän me keksi jotain. Eli mulla on enää viikko harjottelua päivätoiminnassa ja sen jälkeen näyttö samassa paikassa :) 
PB280552 PB280570 PB280571 PB280580 Viime viikolla näin alkuviikosta Jasua. Käytiin syömässä Kampissa italialaisessa ravintolla, siellä oli kyllä tosi hyvää pastaa Ja parasta seuraa! Viime viikolla olen nähnyt myös perhettä kun torstaina meillä kävi äiti, äidin miesystävä, veli ja sisko syömässä tortilloja :) Lauantaina kävin sitten mun isän, siskon ja veljen kanssa Itiksessä joulunavajaisissa. Mitään kovin ihmeellistä siellä ei ollut, mutta jouluvalot oli kyllä upeat! Niitä harvoja asioita joista joulusta tykkään, jouluvalot ja koristelu! Aika kivan näköstä, eikö? Käytiin myös Forumissa sekä Kampissa, kunnon kauppakeskuskierrokset siis :D Kampissa oli myös ilotulitus, joka oli lyhyt, mutta kaunis. Ainoa, että sieltä lensi ilotulitteiden osia ympäri Narinkkatoria, joka oli vähän pettymys :/ Muuten joulun tulo ei kiinnosta yhtään, skippaan monet joulupostaukset ja mietin kuka keksi yhden ihmisen syntymästä stressavan ja yliarvostetun juhlan?

Mutta kohti parempaa huomista! :) 
Ps. Pliis sanokaa, että siellä on joku toinen EI jouluihminen! :D

15 kommenttia:

  1. Onpa ikävä kuulla, että ei ole ollut sulla helppoa viime aikoina. :( Onneksi sulla on kuitenkin välittäviä ihmisiä lähellä. :) Ihania jouluvaloja, tykkään! ♥ Ja joo vaikka ite oon jouluihminen, niin tuo on kyllä niin totta, että kuka hemmetti keksi yhden ihmisen syntymästä juhlan! :D En voi ymmärtää. Onneksi vietetäänki joulua ihan muusta syystä, kuin uskonnollisista syistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, itellekki se tulee aina yllätyksenä, vaikka tiiän että mulla on taipumusta huonoihin kausiin. Ja mulla ei oo niitä paljoo, mutta sitäki ihanempia <3 Juu noi jouluvalot on ihania :) Ja niin kaikista uskonnollista jutuista tehdään juhlia, joissa merkitys unohtuu esim. pääsiäisenäkin on kaikkea turhia pääsiäispupuja jne.. :D

      Poista
  2. Voi ei :( Isot tsempit ja halit täältäkin ruudun toiselta puolen, tiedä kyllä tuon tunteen vähän liiankin hyvin. Onneksi meillä molemmilla on just se tukiverkosto auttamassa hädän tullen :) Kyllä se siitä rullaa vielä parempaan päin <3 Sun viikko kuulosti aivan ihanalta, ja täällä mä olen taas vaan lahnannut sohvanpohjalla... :D Ehkä se tekemisen meininki rullaantuu pikkuhiljaa tännekin! Haha apua, pakko nyt vielä kerran sanoa, että sä olet ihan väärässä maassa, täällä kun tota joulua hehkutetaan ihan uudessa mittakaavassa :D Hyvä, että edes koristeet ovat mieleen, ei tarvitse olla ihan maksimaalisissa ärsytyksissä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Samoin sinne!! Voieii, ikävä kuulla :< Onneks on läheiset ihmiset, se on kyllä tosi tärkeää. Ja toi sohvalla lahnaaminen kuulostaa just hyvältä, saa aikaa itselleen ja ajatuksilleen, kehoki rentoutuu :) Mä oon tosiaan väärässä maassa, vaikka mun sydän on Helsingissä, musta on aina tuntunut etten kuulu tänne. En tiedä paikkaani, mutta ehkä löydän sen vielä matkustelussa. Englanti on rakas maa, mutta kyllä sieläki joulua vietetään hahah :D Joo noi koristeet on mun mielestä niin kauniita!

      Poista
  3. Mä en varsinaisesti välitä joulusta. Ihan liikaa stressiä lahjoista, siivouksesta ja siitä että pitääkö ruoat valmistaa alusta asti itse vai saako laatikot ostaa kaupasta valmiina. Mun mielestä on kuitenkin ihanaa, että edes näin kerran vuodessa saa kerääntyä sukulaisten kanssa saman pöydän ääreen. Parempihan olisi tietysti, jos niin voisi tehdä ilman joulua "tekosyynä" ja velvollisuutena.
    Joulu valoineen tuo kuitenkin pienen lämmityksen vuoden pimeimpään aikaan, ja musta on ihanaa kun keskustassa puutkin on nätisti koristeltu. Ja tykkään laulaa joululauluja! Pienempänä vihasin niitä, mutta kyllä noissa on oma tunnelmansa. Ehkä eniten mua miellyttää joulu(loma)ssa se, kun saa hetkeksi palattua turvalliseen lapsuuteen, jolloin ei ollut kiire mihinkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu toi on totta :/ Turhaa stressiä tulee vaan! Mulla tosiaan ei oo niitä sukulaisia ja niin.. Ois kiva nähdä muutenki ku oikeesti siks vaan että joulu. Ja noi valot on kyllä kauniita, tuo kauneutta tähän synkkyyteen, siks varmaan niistä tykkäänki niin paljon :) Joululaulut on menettelee, mut kyl nyt ku on niitä kuunnellut tän viikon harjottelussa, alkaa olee sillee että onneks kuukauden päästä tää jouluaika on ohi :D Ja toi sun ajatus tosta lapsuuteen palaamisesta kuulostaa hyvältä :)

      Poista
  4. Ääh toi on niin tuttu tunne. Itsellekin tulee niitä kausia kun vaan ei jaksa ja ei pysty ja on alakuloienn olo vaikka kaikki onkin oikeasti ihan täydellisesti. Kyllä se siitä toivonmukaan menee ohi, pidetään peukkuja <3 Kauniita kuvia olet ottanut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mulla sama juttu :/ Harmi kuulla :( Kyllä varmasti, kiitos paljon <3 Ja kiitti, mäki tykkään näistä!

      Poista
  5. Ihania kuvia, kiva että oot ottanut näitä ja pidät koristeista ja valoista, vaikka joulu ei muuten nappaakaan :)
    Onneksi sulla alkaa nyt olo vähän helpottamaan jo, haikee fiilis sun puolesta ;( eiköhän loma kuitenkin piristä ainakin vähän ja saat rentouduttua enemmän :)
    Oli ihana nähdä viime viikolla ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Joo noi koristeet ja valot on upeita <3 Ja mä luulen kans, että loma auttaa ja se kun ei oo kiirettä ja on just sitä vapaa-aikaa enemmän. Ja niin oli! <3

      Poista
  6. Mullakin iskee aina vähän hermostus päälle väsyneenä ja kiireen alla, mikä sitten vaikuttaa käytökseenkin :/ Se kyllä auttaa, että sen tiedostaa ite mistä johtuu, niin helpottaa vähän. Mä oon kyllä tosi jouluihminen, mutta en kyllä uskonnollisesta syystä. Tosin ei kai kauhean moni muukaan nykyään:D Pääasia, ettei ota ressiä turhaan, jos ei oikeesti kiinnosta :) Tuntuu, että joulukin on tosi tapajuhla, vaikka kaikkia ei huvittaisikaan. Ihana toi ensimmäinen kuva, oot taitava kuvaamaan! :o Ihasteltiin noita samaisia valoja yksi päivä pikkuisen kanssa, joka niin innoissaan osoitteli noita tähtiä :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu toi on kyllä totta, liian väsyneenä koko elämä on ja näyttää iha kamalalta :D Ja juu en kyllä usko, että moni uskonnon takia viettää, kunhan viettää vaa, kun tuntuu just, että se on tapa meillä täällä, huvitti tai ei. Ja koitan olla ottamatta stressiä, ensi vuonna haluaisin viettää lahjattoman joulun kaukana Suomesta, mutta ainaki toivon jompaa kumpaa, joko lahjattoman tai kokonaan pois täältä. Kiitti tosi paljon, oon samaa mieltä myös sun kuvistasi! Joo uskon, että tykkäsi, onhan noi hienoja :)

      Poista
  7. Mä en pysty hypettää joulua niin aikaisin kuin muut :D mulla tulee joulufiilis yleensä vasta jouluaattona.
    Olen nyt tänä vuonna yrittänyt kohottaa fiilistä blogin joulukalenterilla mikä on auttanut vähän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkää :D Jouluna riisipuuro, glögi, lahjat ja ruoka saa vähä semmosta joulufiilistä, toivottavasti satais vielä lunta :) Sun joulukalenteri vaikutti kivalta :)

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)