6.7.2016

Kesän suosikit

Heyy! :) Kesä on jo melko pitkällä ja ajattelin tulla esittelemään teille mun tämän hetken suosikkeja. Näitä on kyllä niin vaikea valita kun on liikaa kivoja juttuja etenkin kesällä, mutta tässä valikoitui muutamat parhaat!
Tälläiset mukit, joissa on pilli on mun mielestä niin kivoja! Oon käyttänyt tätä lasia kokoajan siitä asti kun ostin sen Tigerista. Mun mielestä on niin hauskaa juoda tuollaisesta lasista, jossa on pilli :D Lisäksi onhan tuo aika söpökin kun on tuo flamingo.
Tän laukun oon ostanut jo viime kesänä Berliinin reissulta Primarkista. Tämä on ollut mulla ahkerassa käytössä nyt kesällä, oon käyttänyt tätä lähes joka päivä. Laukku on melko pieni, mutta silti niin tilava, että esimerkiksi kamera mahtuu hyvin mukaan :) Tykkään tästä niin paljon! Sopii kaikkien asujen kanssa ja on kivan näköinen muutenkin.
Nyt kesällä mun on ollut tarkoitus lukea enemmän ja tämä kirja on yksiä parhaimpia mitä oon koskaan lukenut. Rakastan Torey Haydenin kirjoja muutenkin ja vaikea sanoa yhtä hyvää hänen kirjoistaan, mutta luultavasti se olisi tämä. Täältä voi käydä lukemassa enemmän mistä kirja kertoo. Kirja herätti mussa aivan älyttömästi tunteita. Vihaa, inhoa, surua, iloa, rakkautta. Kaikkea aina vähän sekaisin. Haydenin kirjat ovat aina rankkaa luettavaa, mutta siksi varmaan rakastan niitä! Ja Hayden muistuttaa ihmisenä mua hiukan liikaakin.
Uusi lempihuulipuna löytynyt! Oon nyt tosissani ihastunut NYXin meikkeihin(kukapa ei olisi?:D) ja aion ostaa heti kun nämä loppuvat lisää näitä huulipunia :) Tämä sävy Rose Bouquet on niin kaunis ja tuntuu hyvälle huulissa. Suosittelen näitä NYXin huulipunia, aivan ihania!
Oon jostain syystä innostunut käyttämään meikissäni aina sillon tällön myös luomiväriä. Halusin kokeilla tälläisiä vaaleampia sävyjä ja ne sopivat mulle juuri hyvin. Oon todella positiivisisesti yllättynyt miten hyvä tämä Essencen Nude Eyeshadow on! Hinnaltaan tämä maksoi muistaakseni alle kympin ja pysynyt koko päivän hyvin luomissa eikä varise pois. Ehdoton suosikkini :)

Mitäs tykkäsitte näistä suosikeista? :) Mikä on sun kesän suosikki?

20 kommenttia:

  1. Tälläiset suosikkipostaukset on kyllä aina kivaa luettavaa/katseltavaa :) Mä oon kanssa ihastunut tuollaisiin pillimukeihin ja omistankin niitä muutaman :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä! :) Ihana kun tykkäsit <3 Joo nuo pillimukit on ihan parhaita! :D

      Poista
  2. Ihana toi flamingomuki! Itekin oon himoinnut ton tyylistä mukia ikuisuuden mutten ikinä saa aikaiseksi ostaa :D toi laukku on myös ihana, niin sun tyylinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se on niin ihana :D Ja heii Tigerista tuollaisia ainakin saa, jos ei samalaista niin samantapaisia ;) Ja tuo laukku on niin kiva <3

      Poista
  3. toi tiikerin lapsi kirja on kyllä hyvä! Löytyy myös omasta kirjahyllystä. Mutta totta, se on kyllä tunteita herättävä ja ahdistavakin. Mutta siksi juuri niin hemmetin hyvä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Kiva kuulla, että säkin tykkäät siitä :) Ja varmaan juuri tuon takia se on niin hyvä!

      Poista
  4. Oi tuo Tiikerin Lapsi on myös yksi mun lempparikirjoista ! Luin sen ekan kerran jo aika nuorena ja se oli jotenki tosi herättävä. Olen lukenu sen monta kertaa sen jälkeen ja aina se jaksaa vain koskettaa samalla tavalla. Tosi mahtava kirja kyllä! Niin kuin myös kirjoittaja ! Ja nuo flamingo- mukit on niin parhaita! Ite kans pyörittelin niitä Tigerissa, mutta jostain syystä en ostanu ! Vähän ehkä nyt harmittaa. On ne niin söpöjä ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla, että säkin oot lukenut sen! Mä luin sen tosiaan vasta nyt ensimäistä kertaa :) Ja joskus varmasti mäki luen sen uudelleen. Oli sen verran hyvä kirja. Nuo mukit on kyllä niin söpöjä, Tigeriassa on varmaan vielä niitä tai ainakin vastaavia ;)

      Poista
  5. Toi laukku näyttää tosi hyvältä ja jonkun ton kokoisen laukun mäkin tarvitsisin! NYXin huulipunat on aivan ihania, yhtiä mun suosikkeja<3 Essencen luomivärejä en oo vielä ehtinyt testaamaan, mutta tossa paletissa on kyllä tosi käytännölliset sävyt! Saa tehtyä niin tummempaa kuin vaaleampaakin silmämeikkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tuo on juuri sopivan kokoinen ja vielä niin kivan näköinenkin :) Mä tykkään kans niin paljon noista NYXin huulipunista <3 Kannattaa kokeilla tuota Essencen luomiväripalettia, se on oikeesti yllättävän hyvä :) Ja saa tehtyä kivan silmämeikin!

      Poista
  6. Toi laukku on kyl niin ihana etten ihmettelekään et on suosikki :)

    VastaaPoista
  7. NYX:in tuotteet on parhautta!<3 Itse tilailin juuri Cocopandalta viikko sitten NYX:iä ja oon ollut todella tyytyväinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on <3 Ja heii oikein kiva kuulla, että oot ollut tyytyväinen! Cocopanda on hyvä sivusto ja NYXillä ihan parhaita tuotteita :)

      Poista
  8. Onpa kivoja suosikkeja! <3 Nuo lasit on niin söpöjä missä on tuo pilli :) Miekin ostin vasta uuden NYXin huulipunan, ja se koostumus on kyllä siinäkin tosi hyvä! Itseltäni löytyy muuten tuo sama essencen Nudes -paletti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Jep mä tykkään noista mukeista kans :) Ja NYXin huulipunat on niin hyviä! Kiva kuulla, että sulla on sama paletti, se on kyllä tosi kiva :)

      Poista
  9. Mä kans tykkään noista pillimukeista! Niistä on paljon kivempi juoda vettäkin kuin tavallisesta lasista ;D Toi kirja kuulostaa tosi mielenkiintoiselle! Täytyykin käydä joku päivä kirjastossa, jos vaikka lainais ton tai jonkun muun saman kirjailijan teoksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, niin munkin mielestä! :D Tuo kirja on todella hyvä, vaikkakin raskasta luettavaa. Kannattaa kuitenkin lukea se jos tulee vastaa :)

      Poista
  10. Voi tuo flamingomuki on niin suloinen! :3 Ja ah, NYXin huulipunat on rakkautta. ♥ Kiva postaus muutenkin Niina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi niin on :) Nuo huulipunat on kyllä niin parhaita <3 Kiitos Nella!

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)