6.11.2014

Lemppari tv-sarjat

Mielessä on jo jonki aikaa pyörinyt tää postaus, jossa esittelen kaikki lemppari tv-sarjat kerralla :) Saattaa sisältää jotain paljastuksia sarjoista..


Pako

Pako on mun ehdoton lempisarja kaikista maailman sarjoista! Aloin katsomaan sarjaa lähinnä tylsyyteeni, yksinäisyyteeni ja muuhun negatiiviseen. Huomasin, että aina ku katoin sarjaa, halusin katsoa vain lisää ja katsoinki kaikki tuotankaudet aika lyhyessä ajassa. Huomasin myös, että se auttoi kaikkiin negatiivisiin tuntemuksiin ja olotiloihin. Paosta tulikin mun oma pakoni elämästä ja varmaan myöski siks mun lempparisarja. Monet sanoo, että Pako huononi kausien myötä, mutta mun mielestä sen taso pysyi samana. Michael ja Sucre on mun lempihahmot, molemmilla on niin kova halu auttaa muita, vähän sama kuin itsellä. En voinut olla itkemättä kun Michael kuoli. Mutta onneks sarjan voi aina katsoa uudelleen :)


Salatut elämät

Salkkarit on sarja jota oon katsonut vuodesta 1999 asti, lähes jokaisen jakson. Mulla oli yhdessä vaiheessa niin kiireinen elämä, että Salkkarit jäi, mutta aloin sitte kattomaan uudelleen. Salkkarit ei oo niinkää erikoinen ohjelma enää, se oli parempi ennen. Musta on vähä epäonnistunutta ottaa vanhoi hahmoi takas, ku uudet on iha huonoja, esim joku Eeva on aivan surkea hahmo ja Oliver. Salkkarit on kyl aika hauska ja huvittava sarja ja Joonaksen kanssa katotaaki aika usein yhdessä salkkarit, kun saa yhdessä nauraa sarjalle. En kauheesti samaistui Salkkarihahmoihin tai luo lempparihahmoja, koska monet hyvät hahmot on niin vähän aikaa sarjassa. Peppi oli yks suosikki kuiteki. Salkkarit on kuiteki aina Salkkarit, siks pakko katsoa sarjaa :D


Vampyyripäiväkirjat

Olen aivan totaallisen koukussa tähän sarjaan ja oon vasta tokassa kaudessa. Tää sarja on vallannut mut kokonaan ja voisin vaa kokoajan katsoa tätä. Mietin pitkään jaksanko mitää vampyyrijuttuja, Twilightit liian monta kertaa kattoneena ei vaa niin paljoo inspannu, mutta kyllä mä vaa jaksan ! Sarjassa on ihanat hahmot ja kaikki on mun suosikkeja, mutta parhaat on Damon ja Jeremy. Varsinki Damon. Mulle tulee Stefanista aina mielee Joonas :D En tykkää kauheesti Elenasta enkä jaksa sitä sen suojelua, mutta kaikki vampyyrijutut kyllä kiinnostaa. En osaa vielä sanoa täydellistä mielipidettäni, ku en oo tosiaa ku 1,5 kautta kattonut, mutta hyvältä vaikuttaa ainaki tähän menessä.


24

Välillä ku mietin sarjoja joiden taso vaa huononee huonomistaa, niin on hassua ajatella, että 24 on onnistunu tekemään yhdeksän täydellistä kautta. Jokainen kausi on ollut mun mielestä menestys ja kaikki jännittäviä. Mitä enemmän kausia katsoin, osasin vaa paremmi ennustaa mitä seuraavaks tapahtu, kuka oli vihollinen jne, mutta kyllä yllätyksiäki tuli. Chloe on mun lempihahmoni ja tieteki Jack. Välillä harmitti ku hyvät hahmot kuoli ja aina joku kiva oliki paha, mutta muuten tää sarja on kyllä täydellinen. Jaksojahan tässä on se 204 eli sopii semmosille ketkä tykkää pidemmistä kausista.

Oikeestaan noin neljä on semmosii, joita jaksaa katsoa katsomistaan. Yhdessä vaiheessa katsottiin Joonaksen kanssa paljo Hells Kitchenia, se on kyllä hauska sarja ! Harmi ku ei oo enempää kausia. Breaking Badia tuli myös katsottua, mutta se on nyt hiukan vähentynyt, koska sarja on mennyt valittettavasti huonompaa suuntaa. Katsoin kesällä tuotankokaudet sarjoista Jericho, 4400 ja Survivors. Kaikki kaudet olivat ihan hyviä, mutten välttämättä katsoitsi uudelleen. The Walking Deadia tulee edellee katottua, vaan tavan vuoksi, sarja on vaa huonontunut niin paljon alusta, että iha harmittaa tällästä zombifania. Voi olla, että unohdin jonku sarjan, mutta ei se oo niin vakavaa.

Mitäs sarjoja te tykkäätte kattoa ? :)

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus, oon ajatellu itekin tehä tämmösen tv-sarjoista ja leffoista, mut aina se on vaa jääny :D tunkisen sen kyl ihan täyteen kaikkia sarjoja, oivoi :D
    Vampyyripäiväkirjat on ihan paras, samat lempparitki meil! :D ja noide lisäks ite tykkään Carolinesta, se on niin symppis et tuitui ♥ Harmi et Salkkarit on nykyään aikas huonoja, ennen oli nii hyvä nollata pää niit kattomalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii nyt sit teet :) Se on kyl hyvä sarja ja myös Caroline on hyvä hahmo :D Nonii, ennen oli paljo parempi :p

      Poista
  2. Salkkarit!!! Mulla kyllä on monesti ihan hirviä myötähäpiä ku kahtoo jaksoja, mutta on vaan pakko kahtua! :D Nykyää hahmot on kyllä aika paskoja/ huonoja näyttelijöitä.. Juonenkäänteitä ehkä vähän liikaakin ja välillä melko hurjia.

    Täykkärit, Sunperunat (Supernatural, kirjotin ihan vahingossa sunperunat..:DDDDD), Breaking Bad ja Simpsonit on parhautta! Dexterin ekat kaudet oli jees mut viimoset oli vähän plää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vähä sama :D Mut kyl niitä on aina pakko kattoo :) Supernaturalii kaikki kehuu, ehkä itsekki alan joskus seuraamaan sitä :) Dexter ei ollu mun juttu :o

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)