1.11.2014

Rento lauantai


Heii ! Mulla on ollut mukava ja rento lauantai päivä. Oltii jo mietitty aikasemmi Joonaksen kanssa, että tehtäis pizzaa lauantaina ja mehän tehtiin. Oli kyllä niin paljon täytteitä. Sipulia, paprikaa, mozzarellaa, herkkusieniä, ananasta, tonnikalaa ja juustoraastetta. Pohja ois saanut olla paremman makuista. Käytii myös kuvailemassa, mua pelkästään. Mulla oli niin kiva asu omasta mielestäni :) Mä en ole pipo ihmisiä ollenkaa, mutta toi pipo on niin söpö ja mun tyylinen. Takki on myös "uusi", Uffilta ostettu.


Käytii myös mun isällä kattomassa eilistä Posse sarjaa sekä syömässä lettuja. Kunnon herkku lauantai siis. Posse on kyllä hauska sarja, varsinki se osuus missä kerrotaan toiselle mitä sanoa ja tehdä :D Ennen muistan valittaneeni ku viikoloppusin ei kerkeä tekemään mitään ja oon aina töissä, mutta kerkeehän sitä töidenki ohessa tehdä jotai ja on kiva ku on edes joskus Joonaksen kanssa samaa aikaa vapaata. Sytyin neljä kynttilää myös kaikille rakkailleni, jotka eivät enää ole täällä kanssamme fyysisesti.

Yhden heille, jotka otettiin pois liian varhain.

Toisen heille, jotka pääsivät pois vanhoina ja väsyneinä.

Kolmannen meille, jotka jäimme tänne kaipaamaan.

Neljännen toivolle: Taivaassa tavataan.



Mulla on liian monta tärkeetä ihmistä ja eläintä tuolla jossain..  Ens viikolla Jane tulee meille yökylää ja on Isänpäivä. Koitan saada valmiiks pari postausta joita oon luonnostellut :) Hyvää loppuviikkoa kaikille ! 

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu, toi pipo on niin söpö ja sopii sulle :) vitsit sulla on muuten jalat hoikistunu, oon ihan kateellinen :D multa paino ei lähe ollenkaa jaloista...
    kaunis ajatus muuten noil kynttilöil ja tolla määrällä :) haleja ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ai on :O En oo ite huomannu ollenkaa :D Ja sulta onki lähtenyt muualta ! Haleja myös sinne ihana ystäväiseni<3

      Poista
  2. Voi, oletpas söpö ja nätti! Ja susta näkee, että oot laihtunut ihan hirveästi (olit kyllä kaunis jo ennen laihtumistakin). Oon kade, haluaisin onnistua yhtä hyvin! :D ♥

    ps. Uuh toi pizza näyttää todella hyvältä ja noi kynttiläkuvat on hienon tunnelmallisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitti ! <3 Kyllä sä onnistut ja on mullaki tullut matkan varrella vaikka mitä repsahduksia ja takapakkeja :) Ja se oli kyllä hyvää :P

      Poista
  3. Kaunis asu ja kivalta kuullostaa teidän lauantai! :)

    VastaaPoista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)