13.11.2014

My New Clothes

Heippa ! Oon ostanut ja saanut niin ihania vaatteita, että päätin esitellä niitä täällä blogissaki :)


Sain tän huivin Joonaksen äidiltä. Tosi iso huivi ja muuteki mun tyylinen ! Uus suosikkihuivi. Leopardikuvioisia vaatteita ei voi olla koskaan liikaa.


Myös nää hanskat ja kynsiviila on Joonaksen äidiltä. Mulla on ollut paljo leoparivaatteita, mutta ei koskaa hanskoja. Nää on kivat. Mulle oli ostettu myös kumisaappaat, jotka oli aivan ihanat, mutta liian pienet mulle. Kumpparit ois kyl kiva saada joskus !


Tuli yks päivä kotiin ja tälläset ihanuudet odotti mua täällä. Joonas tietää mistä tykkään :) Nää on niin lämpimät, pehmeet ja mukavat. Ja söpöt !


Alusvaatteita ei voi olla liikaa mulla..


Eikä sukkia ! Aina mun kaikki sukat katoaa, mihin ne oikeesti katoaa ? :D


Tää uus villakangastakki tuli ostettua UFFin alepäiviltä, vanha oli käynyt mulle aivan liian isoksi. Se oli alunperinki hiukan iso mulle, mut nyt niin ruman näkönen mun päällä, että päätin ostaa uuden, melkein samalaisen. Tää on kiva, aika perus, mutta sopii kaiken kanssa :)


Mulla on joskus ollut tän tapainen laukku, mutta se hajosi ja halusin siitä asti niittilaukkua, mielellää käsilaukkua. Tilasin tän EMP:ltä, oli edullinen ja kivan näköinen.

8 kommenttia:

  1. Oi ompa kivoja ostoksia(: Tuo huivi on tosi kivannäkönen. Itelläkin ois laukun osto suunnitelmissa, mutta ei ole löytynyt vielä mieluista ja sopivan hintaista. noh etsivä löytää^^"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Juu tuo huivi on ihanaa ! Laukun ostaminen on vaikeeta, toi laukku tuli onneks Emp:n kuvastossa vastaan :D

      Poista
  2. Ihanat noi hanskat ja tossut, niin sun näköset! :) oi vitsit mäki tahon anopin joka ostelee kaikkea, haha :D kiva, että teillä on noin hyvät välit :)
    Toi takkikin on niin kiva ja toi laukku, ihania juttuja kaikki :)
    mullakin muuten sukat aina katoo jonnekin, pesukone syö niit ihan varmasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii onki ! :) Juu noi tais olla vähä myöhäsiä synttärilahjoja tai jotai, mutta kivoja kuiteki ! :) Kiva, että meillä on aika samalainen maku ;p

      Poista
  3. Mun kaveri tais tilata täsmälleen samanlaisen laukun :D Ite tilasin samalla kertaa myös yhen aivan ihanan mekon, josta kuvaa laittelen blogiin toivottavasti jo viikonlopun aikana jos paketti tulee huomenna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii :D Juu laita kuvaa, siellä on ihania mekkoja <3

      Poista
  4. Ihania ostoksia, ihan siumaisia! :) Takki ja leopardijutut ovat erityisesti hienoja. ♥

    VastaaPoista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)