16.1.2015

Inspostaus part 3

Moikka ! Kyllä tässä viikossa on jo hiukan tullut kiirettä arjen kanssa, miten saa kaiken soviteltua ja hoidettua, mutta eiköhän tätäki asiaa voi harjotella. Mitäs pidätte tälläsestä postaustahdista mikä mulla nyt on? :) Mun mielestä 2-4 postausta per viikko on aika hyvä, ehkä kaksi on kuiteki itselle hiukan liian vähän.. Mutta nyt näitä instakuvia ! Mua voi seurata siellä nimimerkillä ddeepstar ! Aikasemmat Instapostaukset löydät Instagram tunnisteen kohdalta.


1. Eka kuva musta ja mun uusista hiuksista. 2. Käytiin haudoilla ja toi kynttilämeri oli todella kaunis näky. 3. Minä ja paras sisko <3 4. Joulukuusi äidin luolta (:
 5. Jouluaattona oltiin kauniina. 6. Itiksessä on mun mielestä hienoin joulukuusi ikinä ! 7. Nämä kaksi rakasta, mun pallerot <3 8. Käytiin kolmen ruokalajin illallisella.. Eiku siis kolmen jäätelön illallisella :D
 9. Rakas täällä <3 10. Omalla naamalla on kiva täyttää instaa... 11. Meikitön päivä :)) 12. Tein ennakkotehtäviä, joita ei oo vieläkää kysytty :D
13. Tärkeä & ihana ystäväni Linda ! 14. Pikku hampsteri :)) 15. Toi mies... <3 Puss! 16. Ruispizzaa, nam.

2 kommenttia:

  1. Oot niin nätti ilman meikkiä! ja tietenki myös meikillä :)
    3 postausta viikossa on mun mielestä ihan hyvä tahti, ite pyrin siihen, mutta nyt ei vaan inspiraatiota löydy :D

    VastaaPoista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)