18.1.2015

Synttäreillä

Moii ! Nykyään tai ainaki meillä tyyliin kaikki tehtävät tehdään netissä ja koneella, joten kiva istua koko ilta koneella tekemässä ekaksi koulujuttuja ja sitten blogijuttuja. Blogihan on tieteki harrastus, mutta kuitenkin. Tykkään kyllä tehdä käsinki asioita, vaikka mulla huono käsiala onkin.. Sitten itse asiaan ! Oltiin eilen juhlissa porukalla Joonaksen äidin 50-vuotis synttäreitä. Paikalla oli noin 15 henkeä ja tunnelma oli lämmin ja mukava, niinkuin aina tällä kyseisellä porukalla :) Ostettiin lahjaksi korvakorut sekä ruusu. Juhlissa oli vaikka mitä herkkuja, kalakeittoa, kalapiirakkaa, kakkua, keksiä.. Syötyä tulikin jonkun verran :D Eli paljon. 

Aika meni todella nopeasti ja olinki hiukan väsynyt, koska olin ollut töissä. Olin kuitenki tosi ilonen, kun pääsi taas juttelemaan ihmisten kanssa ja viettämään aikaa. Näitä tulee varmasti olemaan vielä, joka on vaan hyvä asia ! Ennen en oo ollut mikää sukujuhlien kannataja, mutta nykyään odotan näitä. 
Eilen juoksin kotiin töistä ottamaan nämä asukuvat jotka on tässä postauksessa. Vaikka olinki aika nopea, niin silti oli jo tullut hiukan pimeetä.. Aurinkoa odotellessa. Itse juhlissa olisin voinut kuvata enemmän, mutta muistot säilyvät kuitenkin onneksi aina. 

Tänään mulla on ollut jotenki tosi huono olo heti aamusta. Silti olin töissä ja oon päättänyt jo, että meen kouluun huomenna. En tiedä johtuuko siitä, että olen muuten syönyt koko viikon aika terveellisesti ja paremmin ku ennen ja nyt sitte herkuttelin kunnolla vai mistä. Mutta parempaan suuntaan ollaan menossa ! Hyvää alkavaa viikkoa kaikille 

6 kommenttia:

  1. Tämän postauksen lukemisen jälkeen iski jostain syystä makeanhimo..:D

    VastaaPoista
  2. Nättimys ♥ toivottavasti sun olo paranee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sielä toinen <3 Juu kyllä se tästä! :)

      Poista
  3. Onpa ihania kuvia! ♥ Miulla ainakin tulee karmaiseva olo, jos syöpi herkkuja kun muuten ruokavalio on suht terveellinen eikä kovin usein tule herkkuja syötyä. Jospa se siitä, toivottavasti on jo olo helpottanut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Joo niin se taitaa vaan mennä :D Juu on kyllä :)

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)