31.8.2015

Päivä kanssani

Heipsan ! :) Ja pahoittelut eilisestä mokasta. Olin muokkaamassa vielä tekstiä, kun vahingossa poistin sen. Kyllä hieman harmitti näin lievästi sanottuna, mutta onneksi mulla oli paperilla muistissa nää kellon ajat ja tekemiset :) Oon tehnyt koko blogihistorian aikana vain yhden My dayn :D Ei oo totta oikeesti. Aina pitänyt ja pitänyt tehdä, mutta tässä tää nyt vihdoin olisi :) Päivänä on siis perjantai 28.8 ja mulla oli sillon vapaata sekä koulusta että töistä. Noi kellon ajat on n. aikoja, koska en kokoajan jaksanut kyylätä kelloa :D
6.15 Herään ensimäisen kerran kun rakas lähtee töihin.
07.00 Ihanaa taas herään meteliin, vielä vapaapäivänä.. Meen toiseen huoneeseen nukkumaan.
8.30 Kello soi ja alan pikkuhiljaa heräilemään. Tsekkaan Instan, Bloggerin, Facen ja sähköpostin. Löydän mielenkiintoisen artikkelin ja jaan sen faceen. 
09.00 Alan hereilemään. Ahdistaa ja stressaa tuleva työharjottelu ja kaikki. Ulkona oleva sade ja synkkyys ei paranna mielialaa yhtää.. Päätän kuitenkin, että nautin tästä päivästä ja teen jotain kivaa :)
09.10 Nousen vihdoin ja meen aamukahville sekä tupakalle. Näin mun päivä alkaa oikeestaan joka päivä. 
09.30 Meen suihkuun ja siivoan samalla vessan. 
10.00 Alan siivoilemaan. Tykkään siivota heti aamusta ettei jää illaksi mitään sotkua. Pyyhin pölyt, järjestelen tavaroita, imuroin jne.. 
11.00 Datailemaan ! Lueskelen blogeja, teen itelleni jalkakylvyn ja kuuntelen Mikael Gabrielia. Se on semmonen artisti, joka auttaa aina kun on paha olo tai vaikeaa. Puhun äidin ja Joonaksen kanssa puhelimessa, maksan muutaman laskun ja syön aamupalaa.
12.30 Luen hetken anatomian kokeeseen. 
13.00 Alan meikkailemaan. Mietin jaksanko meikata vai ei, mutta päätän kuiteki meikata.
13.30 Emppu ja Jane tulee meille yöksi kun äiti ja sen miesystävä menevät We love the 90 s tapahtumaan. 
14.00 Lähdetään käymään kirjastossa ja kaupassa. Poiketaan matkalla eläinkauppaan.
15.00 Kotona taas. Välipalaksi banaania. Alan tekemään ruokaa, lohipastaa ja salaattia. 
16.00 Rakas tulee töistä kotiin ja syödään kaikki yhdessä. 
17.00 Lähdetään Janen kanssa ulos ja kuvailemaan. Emppu keräilee etanoita ulkona ja se on mun mielestä outoa sekä hauskaa :D
18.00 Alan tekemään meille lettuja. Saan tehtyä just kolme ja sitte mulla menee hermo. En osaa tehdä lettuja ! Letut on kuiteki hyviä Nutellan ja banaanin kanssa
19.00 Katellaan lastenleffoja, lakkaan Empun kynnet, syödään karkkia ja lagaillaan. 
21.00 Lähdetään saunaa. En oo pitkään aikaa käynyt saunassa, joten ihana mennä :) 
21.45 Janen kanssa lenkkeilemään, käydään samalla myös koirapuistossa.
22.15 Iltapalaa ja iltapesut.
23.00 Nukkumaan ! 
Tämmönen oli mun päiväni :) Ei kuitenkaan mikään peruspäivä kun Emppu ja Jane oli meillä yötä. Voisin kuitekin joku päivä tehdä mun tavallisesta päivästä postauksen, tosin siitä tulisi melko tylsä :D Ihanaa viikkoa kaikille ! 

20 kommenttia:

  1. Ihana päivä ollut sulla. :) Tee ihmeessä lisääkin myday-postauksia, kun tääkin oli tosi kiva. ♥ Pakko silti kysyä, että mitä tuossa sun mukissa lukee? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä :) Kiva kuulla, pitää tehdä näitä lisää ! Joo siinä lukee siis Real Madrid :D

      Poista
    2. Ahaa okei! Mä koitin päätäni käännellä, että lukeeko siinä oikeasti "Real Mad", hehe. :D

      Poista
    3. Haha joo siitä jäi osa tekstiä pois :D

      Poista
  2. Mä ihmettelinkin mihin tämä postaus katos kun näin sen tuolla selaillessa kaikkien kirjoituksia :D Ja tuo tunne on oikeasti ärsyttävä, mulle on käynyt monesti noin, että poistan tekstin kun vähän muokkailen sitä :D Tätä oli tosi kiva lukea ja oli mukava kuulla miten sun päivä meni. Pitäis vissiin itsekkin toteuttaa tälläinen taas vaihteeksi ;) Lettujen paistaminen ei oo kyllä aina mitää herkkua haha. Tai mulla menee nii, että ne muutama eka epäonnistuu ja loput sitte lähtee luonnistumaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se vaan katos johonkin :D Sit ärsyttävää ku ei voi olla mitään poistettujen kansiota tai vastaavaa.. :( Heii kiva kuulla, tämmösiä siis pitää jatkossakin tehdä :) Se sun myday oli kiva sillon, joten tee ihmeessä ;) Joo sama homma täällä, siks en kovin mielelläni niitä tee :D

      Poista
  3. Mun on monta kertaa pitänyt tehdä tämmönen postaus, mutta aina sit jäänyt... Kyl mä viel joskus!
    Oih, lettuja <3 Näyttää ihan liian hyvältä!<
    Ja minäkin ihmettelin, että mihin se eka postaus katos. Voin vaan kuvitella sen tunteen, kun oot tajunnu että vahingossa poistit sen D: Aijai...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama juttu itelläkin :D Mutta nyt siis tekemään :) Letut oli kyllä hyviä. Joo hieman ärsytti kyllä, mutta onneks mulla oli paperilla ylhäällä kellonajat ja tekemiset :)

      Poista
  4. Jeij vihdoinkin teit tän! :) mietin kyl hetken eilen et etkö tykännykkää tästä ku se katos :D nam toi lettu ♥.♥ vois tehdä itekin joku päivä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, nyt oli jo aikakin ;) Juu siis tykkäsin, mutta sillon tällön mokailen :D Joo kannattaa, nam nam :)

      Poista
  5. Kivasti kirjoitettu tää! Ihan ekaa kertaa nään myday postauksen mihin on kaikki kellonajat merkattu :)

    ♥ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii kiitos ! Kiva ku tykkäsit :) Sain toisesta blogista idean laittaa kellonajat, se on joteki kiva merkata ne kellonajat :D

      Poista
  6. Ihana postaus, mukava oli olla siun päivässä "mukana"! :) Mie en muista oonko mie tehnyt tälläisen, voisi varmaan joskus tehdä videolle tai sit ihan kuvina vaan. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla :) <3 Joo ois kiva lukea sulta tällästä ! :)

      Poista
  7. Kuulostaa ihanalta päivältä! :)) Mä muistan, miten kiva oli viettää pikkusiskon kanssa aikaa silloin, kun hän oli oikeasti pieni! :) Meillä on kahdeksan vuotta ikäeroa, joten "muutaman" kerran olen häntä vahtinut. Sun siskosi on suloinen! :)) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihana päivä :) Aa kiva kuulla ! Meillä on siskon kanssa läheiset välit ja nähdään usein ja oon hoitanut häntä ihan vauvasta asti. Jep, Emppu on kyllä <3

      Poista
  8. Mä niin tykkään tämmösistä postauksista! Oli kivaa luettavaa! ^^ Ny munki tekee mieli lettui.. :D Vois koittaa joku päivä ihtekki tehä pitkästä aikaa tämmösen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ! :) Kiitos :) Juu letut on kyll hyviä! :p Ja tee ihmeessä !

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)