10.5.2015

Happy

Moikka :) Aluksi pitää toivottaa ihanaa äitienpäivää kaikille äideille ! ♥ Mä itse juhlin äitienpäivää jo perjantaina, kun menin äitini luokse yökylään. Se on kyllä aina yhtä kiva mennä :) Aluksi oltiin siskon kanssa, käytiin kuvailemassa ja ulkoilemassa Janen kanssa. Illalla katsottiin äidin kanssa
The Uninvited kauhuleffa, joka oli aika hyväkin sen juonen takia :) Leivoin äidille mokkapaloja lahjaksi sekä ostin äidin lempikukan. Oli ihana äitienpäivä, vaikka hiukan aikasemmin sitä juhliitikin. Pääasia oli kuitenkin, että sai nähdä perhettä ja olle heidän kanssaan ♥ Mulle äiti on maailman tärkeimpiä ihmisiä, ihminen kenelle voin puhua ilot ja surut. Äiti on myös mun paras ystävä. Meillä on äidin kanssa hyvät välit ja ollaan tiiviisti yhteyksissä vaikkei niin usein nähtäisikään. Oon iloinen, että mulla on tuollainen äiti ♥

Oon muutenkin ollut tällä viikolla innostunut ruuanlaittaja ! Oon tehnyt esimerkiksi tofu-kasvisvartaita ja nuudeleita sekä avocado-katkarapupastaa. En oo koskaan aikasemmin tehnyt mitään avocadosta. Oli hyviä ruokia molemmatkin. Oon myös ollut innostunut leipomaan. Mä voisin leipoa kokoajan. Alkuviikosta tein pätkismuffinsseja ja nyt niitä mokkapaloja. Leipominen rentouttaa ja saa mulle hyvän mielen :) Muutenkin kun syömisen kautta :D Voisin alkaa jakaa tänne reseptejä jos teitä kiinnostaa ? :)
Mun aika on lähinnä mennyt koulujuttuja tehtäessä, koulu on ihan just lopuillaan. Tai siis niin lopuillaan, että alkaa kesäloma. Ihanaa ! Kyllä mä aina odotan lomaa, mutta nyt vielä enemmän. Oon työskennellyt ja ahertanut viimesen puoli vuotta enemmän kun koskaan ja loma tulee kyllä tarpeeseen. Oon yllättävän hyvin jaksanut, mutta kyllä lomaa silti odotan jo.

Varattiin tänään myös meidän matka:) Mennään siis kesällä Kroatiaan, semmoseen kohteeseen kun Split. Tällä kertaan ollaan viikko eikä otettu hotellia, vaan majoistushuoneisto. Oli ainakin halvempi ja todella kivan näköinen paikka, hyvillä arvosteluilla :) Oon innoissani matkasta, koska Kroatia on ollut mun unelma matkakohteita jo pitkään. Tarkotus olisi tehdä retki yhteen Kroatian kansallispuistoon, jossa on niitä vesiputouksia ja kaunista luontoa. Muuten varmaan tutustutaan kaupunkiin, käydään rannalla ja rentoudutaan. En malta odottaa!

Mukavaa viikkoa kaikille :) 

10 kommenttia:

  1. Ainaki se katkarapu-avokadopastan resepti ois kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo teen sitä varmaan taas jossain vaiheessa, niin laitan sitten reseptin tännekki :)

      Poista
  2. Kivoja kuvia! Ihanaa, että teillä on hyvät välit sun äidin ja perheen kanssa ja puhut noin kauniisti sun äitistä :)
    ja ehdottomasti reseptejä tänne! ruokapostaukset on ihan parhaita :)
    ääää oon niin kateellinen tosta matkasta, otat sit paljon kuvia, että pääsee fiilistelemään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)) Ja niin on <3 Juu oon miettinyt asiaa jo jonkin aikaa ja ajattelin alkaa toteuttamaan niitä täällä bloginki puolella :) Juu paljon kuvia kyllä tulossa varmasti ;)

      Poista
  3. Oi vitsi olen itsekkin haaveillut Kroatiasta jo jonkin aikaa! Varmasti tulee ihana matka :) Tosi kiva blogi, sait uuden lukijan minusta!

    http://omanelamansexandthecity.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Ja uskon kyllä että tulee ! Kiva saada uusi lukija :))

      Poista
  4. Oiii kun kuullostaa ihanalta tuo teidän tuleva matka, varmasti on mielenkiintoinen kohde! <3 Kauniita kuvia taas tässäkin postauksessa, joskin ensimmäisestä ja kolmannesta kuvasta tuli vaan herkkuhimo. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä, paljon merta, luontoa ja historiaa :) Kiitos paljon <3 (:

      Poista
  5. Ooo varmasti kiva päästä lomalle! :) Ihania kuviakin ja laita toki reseptejäs tänne. Ja The Uninvited on aivan loisto leffa, tykkään ite siitä ihan sikana! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on !:) Juu alan laittamaan. Niin se on kyllä jännittävä ja hyvä juoni :)

      Poista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)