7.12.2014

Happy


Olen aina ollut aika ahkerasti töissä viikonloppusin. Oon tykännyt arkivapaista ja siitä kun saa enemmän rahaa töistä viikonloppusin. Mutta nyt kun asuu sellaisen kanssa, jolla on vain viikonloput vapaata, oon alkanut arvostamaan viikonloppuja, jollon oon toisen tai molemmat päivät kotona. On ihana herätä rauhassa rakkaan vierestä, keittää kahvit ja tehdä yhdessä aamupalaa. Tai sitten mä teen Joonakselle ja se mulle. Jos tällästä olisi joka päivä, ei varmasti osais nauttia niin paljon tommosista pienistä asioista, mutta kyllä noi aamut on ihan viikon kohokohtia mulla.
Mulla ei tänä vuonna ole oikeestaa minkäälaisia pikkujouluja, Joonaksen perheen puolelta pitäisi yhdet olla kylläki, mutta ei oo töissä tai kavereiden kesken. Pidettii eile pienet "pikkujoulut" kahdestaan Joonaksen kanssa. Myös isä ja sisko tulivat käymään glögeillä. Tehtii siis pipareita ja torttuja. Tykkään pipareista, mutta torttuja syön sen 1-2 kappaletta koko joulun aikana. Ei oo mun juttu. Oli kuiteki kiva viettää aikaa yhdessä tekemällä jotain erilaista. Avattii myös Fresita pullo, mun herkkujuomaa :D Ei katottu linnanjuhlia tai mitään muutakaa, ei oo mun juttu. Pienempänä tykkäsin enemmän kattoa. Mietittii mitä tehtäisi illalla ja päätettiiki lähtee extempore leffaan ! Olin kylläki käynyt torstaina leffassa Magdan kanssa kattomassa Gone Girl, mutta koska uusin Salkkari leffa oli juuri tullut, päätettiin lähtee kattomaan sen. Iso sali, jossa joku kymmenen ihmistä. Oli hauska leffa, Salkkari fanit varmasti tykkäävät :)
Tänää onki ollut siivouspäivä ja koko asunto siivottu. Ollut siis rentouttava ja rauhallinen viikonloppu. Mulla ois niin paljo kaikkii postausideoita mielessä, mutta enköhä kerkee niitä toteuttamaan. Ihanaa viikkoa kaikille !

4 kommenttia:

  1. Voi, että Cele on sulonen ♥
    mä en saanu edes pipareita leivottua, koska ajatus jostain taikinan kaulitsemisesta ei houkutellu yhtään :D
    pitäis iteki käydä kattomassa toi salkkarileffa, vaikka lähinnä oonkin kuullu et se on ihan paska :D mut ehkä sit just sen takia niin hauska :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ! <3 Ei ollu onneks kauheen raskasta puuha :D Ei se oo paska :( Kuka noin on sanonut ? Se oli just hauska ! :)

      Poista
  2. Ihana postaus, mukava lukea siun kuulumisia! :) Asioita osaa tosiaan arvostaa enemmän, jos ne on harvinaisia tai juuri esim. työn takia pois jääviä. Kauniita kuvia taas. ♥

    VastaaPoista

Vain ASIALLISET kommentit julkaistaan ! Vastaan kommentteihin omaan blogiini. Anonyymit, nimimerkki mukaan kommentteihin :)